abonnement Unibet Coolblue
pi_46807150
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef Mirri het volgende:

[..]

Hou jij nou ook van even getallen, net als Arcee?
cijfertjes zijn mooi en even cijfers zijn nog mooier
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_46807568
Net terug van wintersport was erg leuk, erg veel sneeuw gehad en goed kunnen skieen
Wel een rel gemist lees ik net...
pi_46813560
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

cijfertjes zijn mooi en even cijfers zijn nog mooier
powers of two
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:33:39 #54
30919 mitt
Michael Corleone
pi_46813798
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Remzz het volgende:
Net terug van wintersport was erg leuk, erg veel sneeuw gehad en goed kunnen skieen
Wel een rel gemist lees ik net...
KOM MAAR HOOR
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:17:55 #55
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_46817201
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

cijfertjes zijn mooi en even cijfers zijn nog mooier
Ik vind oneven getallen juist leuk. Ik vind 5, 7 en 9 hele spannende cijfers, terwijl ik 2, 4 en 8 hele suffe cijfers vind. Ik vind daarom 1.51.79 best wel een mooi wr.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 21:12:08 #56
862 Arcee
Look closer
pi_46821835
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef Mirri het volgende:
Hou jij nou ook van even getallen, net als Arcee?
Ja, daarom heeft Bruce ook 117 in z'n username, hè Bruce?

Mirri is terug.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 21:15:09 #57
862 Arcee
Look closer
pi_46821954
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
Ik vind oneven getallen juist leuk. Ik vind 5, 7 en 9 hele spannende cijfers, terwijl ik 2, 4 en 8 hele suffe cijfers vind.
Oneven getallen zijn als een stoel met drie poten.
quote:
Ik vind daarom 1.51.79 best wel een mooi wr.
Ik ook 1.51.79
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:31:12 #58
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_46822638
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Oneven getallen zijn als een stoel met drie poten.
[..]
7 en 13 zijn ook oneven
En 7 + 13 = 20...dit is de belangrijkste rekensom uit de mayakalenders, zij hadden er...20!
Ik weet heel veel over de Maya's, zij waren heel erg goed in wiskunde en sterrenkunde en waren ook dol op cijfertjes en kalenders en geobsedeerd door het begrip tijd. Jij en Bruce zouden het moeten bestuderen.

hoe dan ook: ik vind even getallen saai, ze klinken zelfs saai.
quote:
Ik ook 1.51.79
Onevener dan dit getal kan niet.
pi_46828801
Goedenavond
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:59:12 #60
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46840858
Goeiemiddag
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_46841207
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 maart 2007 @ 12:15:26 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46841318
middag

eerste finale weekend van het schaatsen . en morgen begint het wielrennen weer
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 3 maart 2007 @ 07:02:51 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46870895
Goedenacht.

Nu stap ik zo de auto in, 15 km rijden om daar te horen dat de voetbal afgelast is. Slaap lekker.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 08:43:20 #64
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46871515
bellen pfaf??
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:14:55 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2007 @ 11:22:29 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46872675
mogge

leuk sportdagje
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46921514
dit is mijn 22668e post, niet heel speciaal maar wel allemaal even cijfers

schaatsen is ook weer op tv nu
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_46924395
Is er al een condoleance-topic voor Mirri
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46924519
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nu moet je ook stoppen met fok!
Idd ik sta natuurlijk helemaal achter mirri
Doei!
pi_46924558
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef Remzz het volgende:

[..]

Idd ik sta natuurlijk helemaal achter mirri
Doei!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 maart 2007 @ 18:01:50 #72
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_46948595
Hoi,

Ik wil graag nog één post achterlaten om wat uit te leggen over mij en de reden dat ik weg ga. Jullie snapten geen van allen waar het probleem lag. Ik ging heus niet weg vanwege de borderline-opmerking. Degenen onder jullie die een beetje hebben opgelet hebben gezien hoe flauw en gemeen er gereageerd werd op dat verhaal over mijn vrienden in de gevangenis vanwege hun verlopen visum. Het tweede topic werd “visum verplicht” genoemd, dat is ok, maar al die reacties daarna, allemaal belachelijk makende posts en niet alleen van XL en Mitt. Ik was echt verbijsterd om te zien hoe ze mij en mijn opmerkingen zo belachelijk hebben gemaakt. (Dat kan toch niet, ja, dit is toch het onmogelijke!)Terwijl dit een delicaat onderwerp is, want het gaat om vrienden van mij die er bij betrokken waren. En het erge ervan is dat niemand, echt niemand mij bijviel of kon zeggen van: “Zo is het genoeg geweest” of “we veranderen de TT en hou op met dat belachelijke gezeik”. Het kwam in niemands hoofd op dat het kwetsend kon zijn.

Dat is toch de taak van moderator?? Nu kom ik ook gelijk bij dat gedoe in het CKtopic. Ik vind het allemaal zo hypocriet en oneerlijk. Dat Mitt als moderator helemaal niets doet om ervoor te zorgen dat ze eens ophouden met mij pesten over dat visum, nee hoor, hij deed zelfs mee! Hij vond het een “puike titel!” en ging mij na doen. Maar omdat hij en Intre wellicht al wisten dat ik zo vaak de sjaak ben ofzo, vinden ze het wel kunnen om mij aan te pakken in het CKtopic, is dat wat het is? Ik kan geen andere reden bedenken namelijk. Als je dan toch zo de autoritaire moderator moet uithangen, moet je het daar ook doen. Dit is waar me echt over opwond. Kun je nu enigszins begrijpen, dat ik jou als moderator niet serieus nam?

Daar komt bij, dat het al een tijdje niet goed met me gaat, en dat heeft alleen te maken met wat er tijdens het WK is gebeurd. Niemand weet het, omdat ik er niet over kan praten, en ook omdat ik weet dat niemand het zou begrijpen. Wat er is gebeurd heb ik nog niet verwerkt, en ik wilde daar op die manier uiting aan geven, voor mezelf. Ik zou het nooit hebben gedaan als er een gesprek aan de gang was, ik wilde het doen zonder dat iemand het zou merken ofzo, ik wilde graag het resultaat zien. Daarnaast begrijp ik Mitt’s reactie niet helemaal, want het CKtopic ging de laatste tijd alleen maar over mij en Cindy en dat kutmisverstand. Alsof het allemaal aan mij ligt, ik deed helemaal niets om interessant over te komen, ik wilde alleen mijn emoties uiten omdat dat in het dagelijks leven nogal moeilijk is over dit onderwerp. Niet dat mijn vrienden het niet door hebben, die vragen de hele tijd: “Wat is er aan de hand, waarom ben je zo stil?” “Waarom ga je niet mee naar de bios?” “Waarom eet je niets meer?” “Waarom leer je niet meer?” It drives me crazy.

Wat zo frustrerend is, is dat als ik een post deed, bijv. met zo’n verhaal en dan slaagde ik er uiteindelijk toch weer in om het op allerlei heftige reacties te laten uitdraaien, terwijl dat helemaal niet mijn intentie was. Ik voelde me gewoon heel erg onbegrepen, ik zal straks uitleggen waar dat door komt.

Wat er gisteren is gebeurd in dat fotoboektopic, is natuurlijk onvergeeflijk, dat zullen jullie begrijpen. Zo niet, lees het dan nog maar eens terug. Wat daar werd gezegd en hoe werd gereageerd is werkelijk verbijsterend. Aan de andere kant, bevestigde het voor alleen maar dat ik er goed aan deed om Fok te verlaten, met zulke mensen wil ik niet omgaan, zelfs niet op een forum. En het waren niet alleen de mensen van wie ik wel had verwacht dat ze zulke dingen zouden zeggen, maar ook van TheVulture en Remzz. Ik wil nog even iets toelichten bij de post van Intrepiditivitity met een foto van een “attention whore”. Ik wilde alleen weten hoe ik die functie kon uitschakelen, daarom vroeg ik het bij feedback. Hoe Falco daar terecht kwam weet ik niet, zit hij in mijn postgeschiedenis? Hoe Remzz het weet, weet ik ook niet, zit hij in mijn postgeschiedenis te kijken? Maar goed, Remzz plantte die link neer in het schaatstopic, waar ik niet blij mee was en al een naar voorgevoel van kreeg. Want het voelde als de kruistocht van de Here Jezus, toen ik overladen werd met de meest kwetsende reacties die ik ooit heb gekregen op dit forum, allemaal in een keer. De enigen die nog fatsoen in zich hadden waren Brahimov en Komrad. Gelukkig werd er een slotje op gezet, hoelang had het nog door moeten gaan? Ik wilde alleen weg!! En de sporen uitwissen. Dat jullie niet walgen van jezelf, hoe jullie hebben gedaan gisteren, zoiets zeg je toch niet?!? Als jullie hadden geweten wie ik ben, hadden jullie het nooit gedaan.

Daarom zal ik nu nog iets korts over mezelf vertellen, iets wat ik misschien al veel eerder had moeten doen.

Ik heb natuurlijk helemaal geen borderline. Maar ik heb wel iets anders, wat ik net zo goed kan zeggen; ik ben hoogbegaafd. Ik ben niet snel boos of een Sandra de Janken (zoals Remzz en TV als suggestie opgaven voor een nieuwe usernaam) maar ik ben wel kwetsbaarder en gevoeliger dan de gemiddelde mens. Zo leuk waren die borderline en MPSgrapjes dus niet voor mij, maar dat terzijde. Zoals ik al zei, word ik moeilijk begrepen, is het moeilijk om tot anderen door te dringen wat mijn punt nu eigenlijk is, wat het nu is dat mij van streek maakt. Dat heeft alles te maken met rechtvaardigheid en het niet begrijpen van anderen, ik vind het niet makkelijk om te begrijpen waarom jullie dit en dat posten en zo reageren. Ook al stelt het in jullie ogen niets voor, het bezorgt mij een hoop frustratie (veel posts die in jullie ogen overkomen als “snel boos” komen voort uit pure frustratie en gevoel van onbegrepenheid ).

Ik kan niet zomaar iets van me af laten glijden, men zei hier wel tegen me: “Het is een forum, je moet het niet zo serieus nemen”, maar zo zit ik niet elkaar. Zo zal ik ook nooit in elkaar zitten, en mijn ouders, vrienden en familie weten dat. Een mooi voorbeeld van gisteren: Bruce zei origineel . Ik schrik daarvan en er gaan allerlei alarmen af in mijn hoofd en ik denk: “Ingrijpen! Want zo bedoelde ik het niet, het was een grapje! En dat moet Bruce weten!” Daarom zei ik dat “nogmaals”, omdat ik eigenlijk niet verder kan gaan zonder dat dit is opgelost. In die zin ben ik gewoon heel anders in het sociale leven. Want zo gaat het bij mij ook in het echt. Als ik een discussie heb met mijn moeder, dan moet dat eerst opgelost worden, tot in de details nog wel. Anders kan ik 1. niet naar bed 2. niet aan mijn huiswerk beginnen. Want de gedachte dat ik ga leren in de wetenschap dat mijn moeder boos is, dat kan echt niet hoor! Dan kan ik me niet concentreren ook, dus dan loopt alles mis. Ik vraag bijv. ook meerdere malen per dag aan mijn ouders, zodra ik ook maar de geringste irritatie opmerk bij ze: “Mama ben je boos?” het antwoord dat dan meestal volgt is “Nee hoor.” Dit komt voort uit onzekerheid, ik ben heel snel onzeker dat mensen boos op me zijn, terwijl dat niet hoeft maar ik zie het gewoon niet helder. Daarom reageer ik af en toe op een manier die nergens op slaat in andermans ogen. Vroeger was dat heel vervelend, nu gaat het wel steeds beter. Dat antwoord “Nee” is voor mij al genoeg bevestiging, dan ben ik tevreden, hoewel… meestal moet ik dan ook nog een hand schudden, en dan kan ik eindelijk verder waar ik mee bezig was. Gek he?? Dit is een stukje structuur voor me, je zou zelfs kunnen zeggen dat ik niet kan overleven zonder structuur, bij mij draait alles om structuur en orde.

Dit duurt al veel te lang, laat maar. Het is voor een deel mijn eigen schuld, dat het is verpest. Maar jullie konden ook wel heel erg gemeen zijn om mij telkens zo belachelijk te maken en wat de afgelopen tijd vooral was: onrechtvaardigheid, en dat is zo erg, onrechtvaardigheid.

Anyway, dit was het dan, de groeten van:

Jankzak/borderlinepatient/snelboos/sandra de jenken/attention whore

Mirri
  maandag 5 maart 2007 @ 19:46:11 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46952480
Ik heb je een PM gestuurd mirri. Omdat ik denk dat je dit soort discussies niet openbaar moet voeren. Je pakt het veel te persoonlijk op en dat is in mijn ogen niet verstandig om voor veel publiek te doen. Als je het wil posten staat dat je echter vrij.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 5 maart 2007 @ 20:25:31 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_46954098
Ik verdwijn een paar topics en het gaat al meteen mis .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_46957878
Ik heb ook even een PM gestuurd met mijn visie op het een en ander
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')