quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ben een jochie van 13, ik heb geen trek in besneden OF onbesneden lullen te kijken. ik had het over de fotos die jullie gaan maken als jij naar utrecht gaat. naar TryX
whaha wat doe je dan op dit forum ?? open een nieuwe topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Danke schün.
niks mis met hygiene toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Veel moslim/joden neuksters hier op Fok! geloof ik![]()
Idd, jaloers aapquote:
zeg eens blufquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef Adore het volgende:
[..]
hihih mannen.... altijd een groote mond maar als het er op aankomt.......
Blufquote:
Zeker niet, ik was 5 ofzo en kan je vertellen dat het superhygiënisch is hoor! Leuke bijkomstigheid is idd het iets minder gevoelig zijn en dus langer door kunnen gaanquote:
En nou in het nederlands.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:18 schreef nihilist het volgende:
[..]
Hast du dicke eier?
Leck mich an die eier, leck ihm die Eier
naja, dafür kann der unsauffällig sich seine eier kratzen
mann.. das is sein Sack.. leck ihm die Eier
ohman du bist ne geile fick sau
ich wieß dann las uns doch mal ficken
je hebt besneden en besneden he, bij de 1 is de gehele voorhuid verdwenen en bij de ander maar een gedeelte ervan...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef BologneseChips het volgende:
Ik ben onbesneden, maar ik kan mijn voorhuid echt helemaal naar achter doen, zodat het lijkt alsof ik een besneden lul heb. Ik neem aan dat de TS deze vraag stelt, omdat bij veel onbesneden lullen de voorhuid niet helemaal over de eikel kan? Dus ik vraag me nu wel een beetje af, hoeveel mensen dit ook kunnen?
Maar ik ben dus niet besneden. In slappe stand zit mijn voorhuid ruim over mijn eikel heen, maar in erecte stand is het net alsof ik besneden ben, de voorhuid is dan helemaal naar achter getrokken en alles is ontbloot. Het is echt best of both worlds. Ik vraag me af hoevaak het nou voorkomt dat je dit van nature hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:53 schreef jappy-b het volgende:
[..]
je hebt besneden en besneden he, bij de 1 is de gehele voorhuid verdwenen en bij de ander maar een gedeelte ervan...
Ik heb exact hetzelfdequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef BologneseChips het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet besneden. In slappe stand zit mijn voorhuid ruim over mijn eikel heen, maar in erecte stand is het net alsof ik besneden ben, de voorhuid is dan helemaal naar achter getrokken en alles is ontbloot. Het is echt best of both worlds. Ik vraag me af hoevaak het nou voorkomt dat je dit van nature hebt.
Zoiets is normaal, welkom op aardequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef BologneseChips het volgende:
[..]
Maar ik ben dus niet besneden. In slappe stand zit mijn voorhuid ruim over mijn eikel heen, maar in erecte stand is het net alsof ik besneden ben, de voorhuid is dan helemaal naar achter getrokken en alles is ontbloot. Het is echt best of both worlds. Ik vraag me af hoevaak het nou voorkomt dat je dit van nature hebt.
Ik ga voor onbesneden. Is natuurlijker, en je hebt meer om mee te plagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:40 schreef Sunprincess het volgende:
Ik heb liever besneden, is hygiënischer.
Smart guyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:19 schreef BologneseChips het volgende:
[..]
Als dat normaal is, dan is deze vraag toch niet relevant? Zit toch geen verschil in dan?
Ik heb een besneden piemel, en ik kan je vertellen dat het niet fijn is. Ik kan mijzelf bijvoorbeeld niet masturberen zonder glijmiddel of vaseline o.i.d.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:22 schreef Smoked het volgende:
Hoe trek je je af met zo'n besneden ding zonder een gigantisch schrale lul te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |