quote:
Wel, om 8.45u kwam ik binnen in het hospitaal, me aangemeld, en tegen 9.45 had ik mn kleedje aan, en lag in mn bed. Om 11.30 werd ik naar een soort wachtkamer gebracht. Tegen 12.00 moest ik op de operatietafel kuipen waar ik een epidurale verdoving (dus in mn ruggenmerg) kreeg.
Vervolgens werd er een schermpje opgetrokken zodat ik niet kon meekijken met wat de 2 dokters deden (chirurg, en vrouwelijke assistente)
Na ongeveer een kwartiertje mocht ik terug vertrekken.
Ik moest dan naar de 'ontwaakkamer' tot ik mn benen terug kon bewegen, dan mocht ik terug naarmn kamer. Ik heb daar welgeteld 4,5 uur gelegen (wel ganse tijd geslapen, kwas doodmoe)
Dan op mn kamer verwoede pogingen gedaan om te kunnen stappen, zodat ik naar huis kon.
Nu ben ik al een 6-tal uur thuis, en aan mn penis hebik geen last, er zit nu een verband rond, met 1 gaatje om door te kunnen plassen. Plassen doet totaal geen pijn, het is zoals het altijd al geweest is. Ik denk dat mn eikel wat gezwollen staat, of het verband is vrij dik. Morgenavond moet het verband eraf en mag ik me voor de eerste maal wassen (gewoon in een bad, zonder zeep)
Binnen 2-3 weken zullen de hechtingen vanzelf oplossen.
Op 2 mei moet ik terug op controle (of alles deftig verlopen is)
Het enige waar ik last van heb is de plaats waar ze die epidurale gestoken hebben, en die doetverschrikkelijk pijn. Enkel als ik neerlig is het doenbaar...
Ik zal jullie wel nog op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen
![]()
(morgen ga ik zelf eindelijk eens kunnen zien hoe hij eruit ziet
![]()
)
(en nee, ik ga geen foto's uploaden
![]()
)