geloof me.. je wil geen onderbroeken dragen.. echt niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
okquote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
smegmalijerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
En na die eerste weken is het ongevoeliger?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
[..]
ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef BertV het volgende:
[..]
En na die eerste weken is het ongevoeliger?
Klinkt niet aanlokkelijk.
Ik heb het al eens getest, maar met een T-shirt, en eigenlijk valt da nog wel mee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
@ die ene die het gaat laten doen... pijn doet het niet zo heel veel. dat valt echt reuze mee. het irritante ervan is de overgevoeligheid die je hebt. Je eikel ligt gewoon bloot... test het voor de grap zelf eens... ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
quote:
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef avotar het volgende:
[..]
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.
Beetje rare reactie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:
[..]
[..]
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.
Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.
En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Dus is alles incorrect wat niet in jouw straatje past, ongeacht hoe lullig ik het voor je vindquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
...verhaal...
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:56 schreef santax het volgende:
Hoeveel ervaring heb jij? Of ben je onbesneden? Want dan begrijp ik je onzekerheid en onbegrip.
Edit: herschreven.
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:09 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.
Ok, ik begrijp dat het in jouw geval een noodzaak is geweest. Toch ben ik van mening dat mits er geen noodzaak is er geen goede reden voor zo'n ingreep is. Minder kans op HIV is gelul. Dat is het type symptoombestrijding waar niemand mee gebaat is. Beter zoeken we daarvoor een oplossing. Noem het conservatief, alles wat we veranderen aan hoe we geboren zijn is belachelijk, tenzij er een medische noodzaak aan ten grondslag ligt. We begrijpen nog niet eens de helft van hoe het leven in elkaar steekt, dus sleutelen aan ons ontwerp is gekkenwerk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:11 schreef santax het volgende:
Ik zal de highlights eruit halen voor je.
Ik ben besneden vanwege een operatie die ik na een bijzonder ongelukkige val tijdens mijn jonge jaren waarbij mijn plasbuis stuk raakte, moest ondergaan...
Het was dat, of amputeren, of een ontsteking waarin ik waarschijnlijk zou zijn overleden....
En verder vind ik besnijden echt geen ingreep in de evolutie. Sterker nog, het beschermt je tegen HIV. Het maakt het schoonmaken makkelijker. Daarmee verklein je kansen op ziektes en vergroot je kansen op overleven, en evolueren.
Ik zeg vanuit filosofisch oogpunt. Dat heeft niks met jehova;s te maken, dat is door "het boek" opgelegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:13 schreef santax het volgende:
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.
Dus ik zou zeggen, val eens met je zaakje op de punt van een tafel. Plas 2 dagen bloed. Daarna spreken we elkaar nogeens. En dan hoor ik graag welke optie je gekozen hebt![]()
Waarom, omdat iemand eens een keer hardop tegen de onzin durft in te gaan? Ik word er een beetje naar van, dat iedereen maar blindelings elkaar napapegaait, zonder de FEITEN te kennen. Feiten, niet wat je buurman ook roept of wat je in de Telegraaf leest.quote:
Based on??? Je leest zo vaak hetzelfde argument: Ik ben besneden, hoef geen moeite te doen om de boel schoon te houden, heb geen last van smegma. Mijn simpele conclusie: je weet niet wat "schoon" is, dus. (schoon als synoniem voor hygienisch) Ten eerste hebben lang niet alle onbesbneden mannen smegma, maar belangrijker nog, een besneden penis heeft een veel breder spectrum aan lichaamsvreemde micro-organismen dan een niet-besneden penis. Logisch, want de voorhuid maakt een afscheiding aan (geen smegma) die een sterk anti-bacteriele werking heeft.quote:
Dan lees je dus niet goed, want ik zei dat de toename vanaf 1900 kwam omdat ze zo masturbatie probeerden te verhinderen. Ik zei niet dat het ze gelukt is. En mijn statement is wederom gewoon een historisch feit, dat je na kan zoeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
3) incorrect. Hoewel het lastiger aftrekken is zonder. Maar dat is niet de rede dat er tegenwoordig besnijdissen plaatsvinden I
En wederom, het gaat om feiten. Men beweert vaak dat besnijdenis een dikkere huid oplevert, maar de meeste biologen hebben wel eens een coupe gezien van zowel een besneden als een onbesneden penis, en die kunnen je gewoon bevestigen: de uiteinden van de zenuwen sterven af, en het slijnvlies verhardt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
4) Incorrect.
Sommige mannen zeggen, minder te voelen van de sex, andere zeggen juist meer te voelen. Dat laatste is opzich logisch. De meeste zenuwen liggen in de eikel. Die worden dus blootgesteld. Er treedt wel gewenning op. Waardoor sommige mannen langer kunnen neuken zonder klaar te komen. Dat is geen voor- of nadeel. Het is gewoon anders. Voor de vrouw zal enige tijd langer dan 2 minuten wellicht prettig zijn. Ik ben geen vrouw, dus uitsluitsel daarover heb ik niet.
Ten eerste is dat niet op feiten gestoeld, maar ten tweede papegaai je nu gewoon weer de rest na, want je gaf zelf al aan: je was 7. Dus spreek je niet uit ervaring. Ik heb beide meegemaakt (ervaren), en van de geur van een besneden penis na een dag in een onderbroek word je niet blij - anders dan een onbesneden penis, maar ook geen bouquet rozen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
Geen vieze randjes onder je voorhuid, geen stank
Ah ja, de HIV card.... het leuke is, dat dat verband alleen gevonden is in Afrika - en nog steeds discutabel, want er zit een religie-factor bij. Elders vind je een neutraal, of zelfs positief effect. Maar maakt niet uit: veel plezier met de besneden piemel zonder condoom, ik doe liever niet aan Russisch roulette. Bovendien wil een verminderde (NIET: STERK verminderde) kans niet zeggen dat je het niet krijgt. En die andere SOA's, daar is wel degelijk onderzoek over gedaan, alleen bevalt het de Amerikanen niet zo. Voor de meeste bacteriele infecties geldt, dat ze vaker bij besneden dan onbesneden mannen voorkomen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
[..]
Edit: bijkomend voordeel, veel minder kans op HIV besmetting. Daaruit zou je kunnen constateren dat er ook veel minder kans is op andere SOA"s die middels penetratie overgedragen worden, maar dat is helaas nog niet onderzocht.
liever niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |