Je zult blij zijn als dat ding ff niet beweegd (draag ook altijd boxers), godskolere wat is 5 km lopen dan een opgavequote:Op woensdag 14 maart 2007 03:07 schreef Wafelijzertje het volgende:
Ik draag bijna continu boxers. Ik kan er niet tegen dat mn piemel 'gevangen' zit, hij wil ook een beetje vrijheid e...
Maar waarom zou je het uberhaupt in eerste instantie doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Bij mij is het gebeurd toen ik ongeveer zo oud wasIk herinner mij enkel zeeeer vaag nog dat mijn ouders er in het begin zalf moesten opsmeren. Maar voor de rest zit er totaal niets meer in mijn geheugen
![]()
Voor de rest heb ik ook nooit last gehad van mijn besneden penis. Het voordeel van het te doen op zo een jonge leeftijd is dat je dan later ook niet weet hoe het was met voorhuid. Je kan dus nooit spijt krijgen dat je het hebt laten doen omdat je geen vergelijkingspunt hebt.
Laat het gewoon doen (zeker als de dokter het adviseerd), je zoontje zal er nooit last van hebben en haast niets van herinneren![]()
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
Je zult blij zijn als dat ding ff niet beweegd (draag ook altijd boxers), godskolere wat is 5 km lopen dan een opgave
daar kunnen veel redenen voor zijn.. een te strakke voorhuid.. een ontsteking... een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het uberhaupt in eerste instantie doen![]()
geloof me.. je wil geen onderbroeken dragen.. echt niet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
okquote:Op woensdag 14 maart 2007 05:10 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Goh, ik heb enkel op dinsdag les, en ik heb er geen moeite mee om da te skippen.
kan mn fluit lang genoeg in rust blijven e
ik denk nie dak me speciaal daarvoor gewone onderbroeken zal kopen (tenzij heel misschien in de zeeman of zo)
smegmalijerquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef l3laster het volgende:
welke mafkees gaat zijn lul nu besnijden... ja die moslims idd maar die sporen zo ie zo al niet...
En na die eerste weken is het ongevoeliger?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
[..]
ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:38 schreef BertV het volgende:
[..]
En na die eerste weken is het ongevoeliger?
Klinkt niet aanlokkelijk.
Ik heb het al eens getest, maar met een T-shirt, en eigenlijk valt da nog wel mee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:53 schreef avotar het volgende:
@ die ene die het gaat laten doen... pijn doet het niet zo heel veel. dat valt echt reuze mee. het irritante ervan is de overgevoeligheid die je hebt. Je eikel ligt gewoon bloot... test het voor de grap zelf eens... ontbloot je eikel en laat hem heel zachtjes langs een handdoek glijden of een onderbroek oid... dat gevoel... dat voel je dus de eerste weken continue..
quote:
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef avotar het volgende:
[..]
niet aanlokkelijk.. dude.. het is een godsgeschenk.
Beetje rare reactie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:27 schreef heal_the_pain het volgende:
[..]
[..]
Geestig toch, dat de geamputeerden altijd oh-zo-stellig roepen hoe geweldig het wel niet is. Als je ze echter prive counselt, hoor je een heel ander verhaal.
Maar goed, zullen we het sprookje nog maar eens doorbreken?
1) een voorhuid is geen huid maar een orgaan
2) een besneden penis is eerder MINDER dan meer hygienisch
3) de opkomst van besnijdenis sedert 1900 heeft alleen met het voorkomen van masturbatie te maken
4) besneden mannen hebben geen eelt, ze hebben meer afgestorven zenuwuiteinden, en een afgestorven slijmvlies.
En waarom lees je nooit (ook bewezen' dat de meeste besneden mannen later impotent worden, en er iig een veel grotere kans op hebben?
Dus is alles incorrect wat niet in jouw straatje past, ongeacht hoe lullig ik het voor je vindquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:38 schreef santax het volgende:
...verhaal...
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:56 schreef santax het volgende:
Hoeveel ervaring heb jij? Of ben je onbesneden? Want dan begrijp ik je onzekerheid en onbegrip.
Edit: herschreven.
Hmmz, je bent geen lid van Jehova, want je hebt een pc en gebruikt hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 06:09 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ik ben onbesneden, en voor besnijdenis zal ik nooit een reden zien, puur vanuit filosofisch oogpunt. Het is quatsch. Mocht ik sterven aan mijn onbesneden lul, laat ik het onsubtiel brengen, so be it. Basta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |