quote:Op maandag 5 maart 2007 01:01 schreef Angst het volgende:
[..]
ut is gewoon dat er weinig gepost wordt 's nachts
Mja, dat zelf doen was een gore gedachte, maar ik ben het niet echt van plan, omwille van de aangehaalde redenen (ontstekingen, ...) en een privé-kliniek heb ik nog nooit van gehoord (kdenk niet dat ze dit in belgië hebben, jah, ik ben belg :p)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:00 schreef Posergoth6667 het volgende:
wat je ook doet, doe dat niet zelf. de pijn die je de weken erna zal hebben zal niet draagelijk zijn, plus je hebt een HELE grote kans op ontstekingen, en ik weet zeker dat je die niet wilt. er komen kleine wondjes op de penis bij sex, maar dat zijn geen normale wonden. als je echt een open wond hebt, zoals de ring rondje eikel zal zijn, zal dit echt een open wond zijn en ontzettend gevoelig voor ontstekingen. het is tenslotte ook niet de meeste schone regio die je kan bedenken, van je lichaam. daarnaast is het niet simpel afknippen, maar ook vastzetten (word normaal gelijmd). en er zit een ader in (onderkant van de eikel) die vastzit aan het voorhuidje. als je die doorknipt dan ben je echt de "lul". ga naar je huisarts en vraag het hem/haar, die zullen er echt niet raar van opkijken, en zullen je gewoon normaal behandelen met je klacht. misschien kunnen ze je doorverwijzen naar een ziekenhuis.
1 tip: ga NIET naar een privekliniek als je de mogelijkheid hebt om naar een ziekenhuis te kunnen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:06 schreef Wafelijzertje het volgende:
ge kunt het gevoel vergelijken met dat je er een naald insteekt...
Bij masturbatie heb ik geen enkel probleem. (omdat ik mezelf inhou van niet te ver te gaan)quote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
hmm dat is wel ongewoon ja.
heb je datzelfde gevoel ook bij masturbatie? zo ja, dan zou je eens goed naar je penis moeten kijken, en deze een tijdje zonder voorhuidje moeten houden (naar achter blijven houden dus). kijken of er geen rare scheurtjes in zitten. dit zou een probleem kunnen zijn. maar ik blijf aandringen: ga naar de huisarts.
moest t ondergaan toen ik een jaar of 15 was (moeilijke leeftijd) maar t moest gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef Wafelijzertje het volgende:
btw, even een vraagje aan de mensen die zich laten besnijden hebben:
- Hoelang moet je in de kliniek blijven na de ingreep? (uurtje, overnachting, ...)
- Is het volledige, of plaatselijke verdoving?
- de pijn die je achteraf hebt, kunde die ne keer ongeveer omschrijven?
uitervaring zeg ik je dat besneden beter is.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:22 schreef nanou het volgende:
lekker onbesneden hoor voor mij. maak hem anders zelf wel schoon:) ziet er mooier uit en pijpt lekkerder:p zit volgens ook meer gevoel in dan een besneden slurfje, tenminste dat is mijn ervaring:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |