FOK!forum / Klaagbaak / command and conquer 3 demo brutal tegenstander
outcast_withinwoensdag 28 februari 2007 @ 12:53
Ja hoi,

Hoe krijg je zes keer zoveel resources binnen terwijl ik je niet eens toe laat op een 2de tiberium veld
dat kan natuurlijk niet.


En infanterie die stopt met bewegen omdat ze schrikken van een gebouw dat 20meter verder op gebouwd word

Verder topspel
Maart
Pakspulwoensdag 28 februari 2007 @ 12:55
Daarom supreme commander
sitting_elflingwoensdag 28 februari 2007 @ 12:56
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef outcast_within het volgende:
Ja hoi,

Hoe krijg je zes keer zoveel resources binnen terwijl ik je niet eens toe laat op een 2de tiberium veld
dat kan natuurlijk niet.


En infanterie die stopt met bewegen omdat ze schrikken van een gebouw dat 20meter verder op gebouwd word

Verder topspel
Maart
Hehe ik kan hem niet uitspelen op brutal lol
Verder is het echt een topspel!
Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen Bij generals was het gewoon paar van die tanks uitpoepen, stuk of 10 en dan won je zo

Die tanks etc van de NOD zijn wel echt poep lol.
almarrrwoensdag 28 februari 2007 @ 12:56
De kinderen in afrika hebben t liefst ook 6x zoveel resources maar klagen ze hier? Nee.
Pakspulwoensdag 28 februari 2007 @ 12:59
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef almarrr het volgende:
De kinderen in afrika hebben t liefst ook 6x zoveel resources maar klagen ze hier? Nee.
Die zijn preventief gebanned
-skippybal-woensdag 28 februari 2007 @ 13:00
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]


Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen
Railgun for teh pwn!!1
outcast_withinwoensdag 28 februari 2007 @ 13:03
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hehe ik kan hem niet uitspelen op brutal lol
Verder is het echt een topspel!
Die skirmish map is echt eitje! Wel jammer dat je nu geen dingen meer op je mammoth tank kunt bouwen Bij generals was het gewoon paar van die tanks uitpoepen, stuk of 10 en dan won je zo

Die tanks etc van de NOD zijn wel echt poep lol.
Mijn vergelijkings materiaal komt nog uit de vorige eeuw.

1. dubbelclick hoort unpack te zijn.
2. ik hou niet van upgrades researchen.
3. mannetjes die schrikken van gebouwen
4. ai die je inmaakt op basis van sneaky voordelen ipv gewoon effectief omgaan met resources en slim bouwen.
5. poppetjes die je in gebouwen kan stoppen
6. de framerate -O_ wanneer ik ion cannon en nuclear missile tegelijkertijd laat ontploffen
sitting_elflingwoensdag 28 februari 2007 @ 13:05
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:03 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Mijn vergelijkings materiaal komt nog uit de vorige eeuw.

1. dubbelclick hoort unpack te zijn.
2. ik hou niet van upgrades researchen.
3. mannetjes die schrikken van gebouwen
4. ai die je inmaakt op basis van sneaky voordelen ipv gewoon effectief omgaan met resources en slim bouwen.
5. poppetjes die je in gebouwen kan stoppen
6. de framerate -O_ wanneer ik ion cannon en nuclear missile tegelijkertijd laat ontploffen
lol at die dubbelclick. Daar heb je wel gelijk in. Die poppetjes in gebouwen vind ik wel ok! Ik vind het alleen jammer dat als je ze er in doet. Je direct kan zien dat ze in de gebouwen zitten. Ik had liever gewild dat ze konden schuilen in een gebouw. En op eigen keuze het gebouw gaat bewapenen.

Ik vind de A.I btw wel aardig. Als je alle flanken van je basis beveiligt behalve de linker. Vallen ze de linker aan. Als ik ineens aanval met al mn troepen wordt ik ineens door hun aangevallen moet ik direct terug lol
hamkaastostiwoensdag 28 februari 2007 @ 13:08
c&c

supcom o/
outcast_withinwoensdag 28 februari 2007 @ 13:11
brutal ga ik niet meer proberen.

en als je meteen 2rocket launcher en een rifler in de hoeken van de map stopt zodat de ai zijn basis niet kan uitbouwen.

en 1rocket launcher en een rifler in die gebouwen links en rechts stopt. en daarna nog drie gebouwen in neemt met 1 rifler.

en die 2 spikes meteen overneemt.

en na je warfactory weer een refinery bouwt en 2 harverster
en daarna weer een warfactory (trouwens op aggressive stance gezet)
en vervolgens normale tanks uitpoept
en die stuurt richting de hoek waar de ai zijn basis wil opzetten
en vervolgens nog zijn spikes aanpakt
is die dood

Dan heb je eigenlijk ook geen last meer van de ai en wanneer hij je aanvalt (want dan gaat hij dood)
outcast_withinwoensdag 28 februari 2007 @ 13:11
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef hamkaastosti het volgende:
c&c

supcom o/
supcom is niet voor noobs