abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46763752
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:02 schreef 2live het volgende:
Goedemoregn allemaal!!! Ik moet nog ff bijkomen van gisteravond, vannacht zeker niks meer gebeurd?
Nee hoor, hoe kom je er bij. Was erg rustig volgens verwachting.
pi_46763768
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:03 schreef petraa het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe laat je bent gestopt met kijken.
Als een kleine update wil Japio is letterlijk en figuurlijk de grootste mongool van het huis
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_46763772
och, Natasia prijst zichzelf en Brian maar weer eens aan.
pi_46763773
Is Jaap weer nuchter? Heb hem nog niet gezien op de streams
pi_46763780
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:58 schreef lillkiss het volgende:
ahh k vind het wel sneu hoe hij er nu bij zit
Juist dat soort reacties zorgen er voor dat hij dus nooit naar zichzelf kijkt en gaat afvallen.
Now my death is more than just a sad song.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 10:05:48 #131
128220 Peter6000
pi_46763785
Natasia vertelt over haar zorgzaamheid naar Jaap toe, vannacht.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 10:06:00 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_46763791
De barmhartge Samaritaan is weer bezig
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46763795
Natasia zit weer lekker op Jaap in te praten. Hoe goed zij is en hoe achterbaks Huub is.
pi_46763798
Jezus jaap geef huub maar de schuld stomme koe !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:06:34 #135
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46763806
Ik zie in Jaap een heel erg in zichzelf gekeerd jochie,.. iemand die al sinds de eerste dag dat hij naar school ging werd gepest.
omdat hij zo verschrikkelijk genegeerd is op sociaal vlak heeft hij nooit geleerd hoe hij zichzelf op een normale wijze kan uitdrukken.
het enige wat hij al zijn hele leven heeft moeten doen is zichzelf en zijn omvang verdedigen en hij denkt nu gewoon,.. de beste verdediging is om in de aanval te gaan.

ook is hij ontzettend beinvloedbaar,.. Hij doet alles wat de mensen tegen hem zeggen en hoopt daarmee dat mensen hem tof gaan vinden. helaas voor hem heeft ie niet door dat de mensen hem alleen maar belachelijk proberen te maken en hem misbruiken voor eigen gewin (Eric heeft dit ook een beetje).

en in de twisted mind van Jaap knakt er iets als hij zich soms realiseert dat mensen hem beduvelen en springt daarna op een ongecontroleerde manier uit zijn vel (zie actie chips gooien naar brainless) ,.. maar als die mensen daarna weer een klein beetje aardig tegen hem doen draait ie weer als een blad aan een boom om.

Kortom,.. daar zit een sociaal gestoord mens die nooit door die poort had mogen binnenkomen.
degene die verantwoordelijk is voor de toelating van die "gezellige dikkerd" heeft zich waarschijnlijk nooit gerealiseerd dat dit avontuurtje voor Jaapio weleens zou kunnen uitmonden in zelfmoord....
Dit klinkt nu heel erg hard,... maar als dit nog een paar dagen zo doorgaat en die gast realiseert zich wat er allemaal gebeurd is dan knakt hij 100% zeker.
Het enige dat goed zou zijn om die Jongen er onmiddelijk uit te halen en zijn betaalde borg van 10.000 direct te gebruiken om hem op te laten nemen in een psychiatrische inrichting.

Ik vind Huub nu eerlijk gezegd wel goed bezig. hij drukt die gast zo hard met zijn neus op de feiten dat het wel door moet dringen en wellicht realiseert ie zich dat het zo niet langer door kan gaan.

en DGK_redactie,.... bij deze EIS ik een alcoholverbod voor die gozer want het is duidelijk dat hij nog slechter met drank om kan gaan dan Hubert!
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 10:06:42 #136
128220 Peter6000
pi_46763808
Natasia heeft er vertrouwen in dat Eric over te halen is Huub eruit te stemmen.
pi_46763810
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:03 schreef petraa het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe laat je bent gestopt met kijken.
om 1 uur, ik had in bed nog de slappe lach omdat huub jaap eten aanbood.
En jaap staat nog tegen natasia te klagen ook, wat een mega sukkel!!!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  Admin woensdag 28 februari 2007 @ 10:06:54 #138
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46763811
Natasia: "Huub is sooooo wizjis!!"
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 10:07:57 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_46763829
Billie snapt het spelletje nog niet helemaal
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46763832
Dan vertelt Natasia tegen Jaap dat Huub en alcoholist is, en sexistisch tegen vrouwen
pi_46763835
Jaap praat met Natasia in de slaapkamer. Let op, achter Jaap zie je nog de flessen mayo enz ......

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 10:08:11 #142
128220 Peter6000
pi_46763837
Mijn favoriet is Jaap, eindelijk heb ik mijn underdog waar heel FOK tegen is en ik voor.

Ik begon me al zorgen te maken dat ik het met de meerderheid eens was.
pi_46763842
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef RSie het volgende:
Ik zie in Jaap een heel erg in zichzelf gekeerd jochie,.. iemand die al sinds de eerste dag dat hij naar school ging werd gepest.
omdat hij zo verschrikkelijk genegeerd is op sociaal vlak heeft hij nooit geleerd hoe hij zichzelf op een normale wijze kan uitdrukken.
het enige wat hij al zijn hele leven heeft moeten doen is zichzelf en zijn omvang verdedigen en hij denkt nu gewoon,.. de beste verdediging is om in de aanval te gaan.

ook is hij ontzettend beinvloedbaar,.. Hij doet alles wat de mensen tegen hem zeggen en hoopt daarmee dat mensen hem tof gaan vinden. helaas voor hem heeft ie niet door dat de mensen hem alleen maar belachelijk proberen te maken en hem misbruiken voor eigen gewin (Eric heeft dit ook een beetje).

en in de twisted mind van Jaap knakt er iets als hij zich soms realiseert dat mensen hem beduvelen en springt daarna op een ongecontroleerde manier uit zijn vel (zie actie chips gooien naar brainless) ,.. maar als die mensen daarna weer een klein beetje aardig tegen hem doen draait ie weer als een blad aan een boom om.

Kortom,.. daar zit een sociaal gestoord mens die nooit door die poort had mogen binnenkomen.
degene die verantwoordelijk is voor de toelating van die "gezellige dikkerd" heeft zich waarschijnlijk nooit gerealiseerd dat dit avontuurtje voor Jaapio weleens zou kunnen uitmonden in zelfmoord....
Dit klinkt nu heel erg hard,... maar als dit nog een paar dagen zo doorgaat en die gast realiseert zich wat er allemaal gebeurd is dan knakt hij 100% zeker.
Het enige dat goed zou zijn om die Jongen er onmiddelijk uit te halen en zijn betaalde borg van 10.000 direct te gebruiken om hem op te laten nemen in een psychiatrische inrichting.

Ik vind Huub nu eerlijk gezegd wel goed bezig. hij drukt die gast zo hard met zijn neus op de feiten dat het wel door moet dringen en wellicht realiseert ie zich dat het zo niet langer door kan gaan.

en DGK_redactie,.... bij deze EIS ik een alcoholverbod voor die gozer want het is duidelijk dat hij nog slechter met drank om kan gaan dan Hubert!
eens!
pi_46763844
Gadver wat een Pokke wijf die natasia

zij is zo goed
en huub is zo gemeen hij gaat over lijken.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46763848
gaat dat spul niet van zijn gezicht af of hoe zit dat?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46763849
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap praat met Natasia in de slaapkamer. Let op, achter Jaap zie je nog de flessen mayo enz ......

[afbeelding]
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 10:08:52 #147
135486 Manu82
How you doin'?
pi_46763853
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn favoriet is Jaap, eindelijk heb ik mijn underdog weer heel FOK tegen is en ik voor.

Ik begon me al zorgen te maken dat ik het met de meerderheid eens was.
Het kost een aantal kandidaten, maar dan heb je er ook een
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:09:08 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46763855
Natasia zei dus net dat er iets met incest is in de familie van Huub. Ze zegt dat hij veel te close is met zijn broertje.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46763856
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Over Eric maak ik me echt geen zorgen hoor, die blijft gewoon in kampHES.
Waarom heeft hij dan met Amanda een stemming aangevraagd tegen Huub?
Waarom heeft hij dit nog niet verteld tegen Huub?
Waarom heeft hij dan spullen van Huub weggegooid in de vijver?
Waarom lult hij dan steeds met Amanda mee tegen Huub?

Naar mijn idee heeft hij Huub gewoon gebruikt en stemt hij Huub er gewoon uit volgende week.
pi_46763858
Denken jullie dat Eric mee gaat met de rest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')