Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef RSie het volgende:Ik zie in Jaap een heel erg in zichzelf gekeerd jochie,.. iemand die al sinds de eerste dag dat hij naar school ging werd gepest.
omdat hij zo verschrikkelijk genegeerd is op sociaal vlak heeft hij nooit geleerd hoe hij zichzelf op een normale wijze kan uitdrukken.
het enige wat hij al zijn hele leven heeft moeten doen is zichzelf en zijn omvang verdedigen en hij denkt nu gewoon,.. de beste verdediging is om in de aanval te gaan.
ook is hij ontzettend beinvloedbaar,.. Hij doet alles wat de mensen tegen hem zeggen en hoopt daarmee dat mensen hem tof gaan vinden. helaas voor hem heeft ie niet door dat de mensen hem alleen maar belachelijk proberen te maken en hem misbruiken voor eigen gewin (Eric heeft dit ook een beetje).
en in de twisted mind van Jaap knakt er iets als hij zich soms realiseert dat mensen hem beduvelen en springt daarna op een ongecontroleerde manier uit zijn vel (zie actie chips gooien naar brainless) ,.. maar als die mensen daarna weer een klein beetje aardig tegen hem doen draait ie weer als een blad aan een boom om.
Kortom,.. daar zit een sociaal gestoord mens die nooit door die poort had mogen binnenkomen.
degene die verantwoordelijk is voor de toelating van die "gezellige dikkerd" heeft zich waarschijnlijk nooit gerealiseerd dat dit avontuurtje voor Jaapio weleens zou kunnen uitmonden in zelfmoord....
Dit klinkt nu heel erg hard,... maar als dit nog een paar dagen zo doorgaat en die gast realiseert zich wat er allemaal gebeurd is dan knakt hij 100% zeker.
Het enige dat goed zou zijn om die Jongen er onmiddelijk uit te halen en zijn betaalde borg van 10.000 direct te gebruiken om hem op te laten nemen in een psychiatrische inrichting.
Ik vind Huub nu eerlijk gezegd wel goed bezig. hij drukt die gast zo hard met zijn neus op de feiten dat het wel door moet dringen en wellicht realiseert ie zich dat het zo niet langer door kan gaan.
en DGK_redactie,.... bij deze EIS ik een alcoholverbod voor die gozer want het is duidelijk dat hij nog slechter met drank om kan gaan dan Hubert!