En daar heeft ie meer aan dan dat geslijm van BAN.... confronteren die gast zodat ie weet waarvoor ie in het huis.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:06 schreef RSie het volgende:
Ik zie in Jaap een heel erg in zichzelf gekeerd jochie,.. iemand die al sinds de eerste dag dat hij naar school ging werd gepest.
omdat hij zo verschrikkelijk genegeerd is op sociaal vlak heeft hij nooit geleerd hoe hij zichzelf op een normale wijze kan uitdrukken.
het enige wat hij al zijn hele leven heeft moeten doen is zichzelf en zijn omvang verdedigen en hij denkt nu gewoon,.. de beste verdediging is om in de aanval te gaan.
ook is hij ontzettend beinvloedbaar,.. Hij doet alles wat de mensen tegen hem zeggen en hoopt daarmee dat mensen hem tof gaan vinden. helaas voor hem heeft ie niet door dat de mensen hem alleen maar belachelijk proberen te maken en hem misbruiken voor eigen gewin (Eric heeft dit ook een beetje).
en in de twisted mind van Jaap knakt er iets als hij zich soms realiseert dat mensen hem beduvelen en springt daarna op een ongecontroleerde manier uit zijn vel (zie actie chips gooien naar brainless) ,.. maar als die mensen daarna weer een klein beetje aardig tegen hem doen draait ie weer als een blad aan een boom om.
Kortom,.. daar zit een sociaal gestoord mens die nooit door die poort had mogen binnenkomen.
degene die verantwoordelijk is voor de toelating van die "gezellige dikkerd" heeft zich waarschijnlijk nooit gerealiseerd dat dit avontuurtje voor Jaapio weleens zou kunnen uitmonden in zelfmoord....
Dit klinkt nu heel erg hard,... maar als dit nog een paar dagen zo doorgaat en die gast realiseert zich wat er allemaal gebeurd is dan knakt hij 100% zeker.
Het enige dat goed zou zijn om die Jongen er onmiddelijk uit te halen en zijn betaalde borg van 10.000 direct te gebruiken om hem op te laten nemen in een psychiatrische inrichting.
Ik vind Huub nu eerlijk gezegd wel goed bezig. hij drukt die gast zo hard met zijn neus op de feiten dat het wel door moet dringen en wellicht realiseert ie zich dat het zo niet langer door kan gaan.
en DGK_redactie,.... bij deze EIS ik een alcoholverbod voor die gozer want het is duidelijk dat hij nog slechter met drank om kan gaan dan Hubert!
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn favoriet is Jaap, eindelijk heb ik mijn underdog waar heel FOK tegen is en ik voor.![]()
![]()
![]()
Ik begon me al zorgen te maken dat ik het met de meerderheid eens was.![]()
![]()
huub heeft gekust met zijn broertje, zei ze.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zei dus net dat er iets met incest is in de familie van Huub. Ze zegt dat hij veel te close is met zijn broertje.
Hij gaat nog janken, hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn favoriet is Jaap, eindelijk heb ik mijn underdog waar heel FOK tegen is en ik voor.![]()
![]()
![]()
![]()
OMG.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ik het uitprinten en opsturen? Dan komen de details bij Jaap misschien weer naar boven![]()
Ze zei dat Huub een keer met zijn broertje had gezoend. Als hij dat in een van zijn dronken buien heeft gedaan is dat toch geen incestquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zei dus net dat er iets met incest is in de familie van Huub. Ze zegt dat hij veel te close is met zijn broertje.
Ja ik ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan met Amanda een stemming aangevraagd tegen Huub?
Waarom heeft hij dit nog niet verteld tegen Huub?
Waarom heeft hij dan spullen van Huub weggegooid in de vijver?
Waarom lult hij dan steeds met Amanda mee tegen Huub?
Naar mijn idee heeft hij Huub gewoon gebruikt en stemt hij Huub er gewoon uit volgende week.
En voor ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je weer lief voor de newbies![]()
achtergrond: twee dames in een club vertelden dat ze zouden tongen als Huub en zijn broer dat eerst zouden doen. Die deden dat voor de fun dus om zo de dames tongend te krijgen. Topactie wmb die helemaal niets met incest te maken heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef 2live het volgende:
[..]
huub heeft gekust met zijn broertje, zei ze.
Hij huilt echte tranen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij gaat nog janken, hoor.
Ga je hem dan zielig vinden?
Ja Eric heeft Huub toegezegd hem er niet uit te stemmen. Maar is ie te vertrouwen? Het gaat er om spannen. Helemaal als er alleen maar onslag voor Huub is aangevraagd (Natasia lukt toch niet)...quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef lillkiss het volgende:
heeft huub al met eric gesproke dan? en trouwens het duurt nog 8 dagen tot de stemmin!
Nee. Hoort allemaal bij het spel. Eric heeft een pact met Huub, maar Eric gaat doen alsof hij Huub er wel uit stemt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:09 schreef Zus_konijn het volgende:
Denken jullie dat Eric mee gaat met de rest?
mwhahahahahahahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:05 schreef dieenebart het volgende:
ben ook weer bijgelezen. Zware nacht geweest, begrijp ik?
(Carlaa en Hidiho: vriendelijk verzoek van het thuisfront om een fel knipperend waarschuwingslicht aan te zetten ivm bepaalde foto's... Heb twee keer de vloer moeten dweilen)
Nog even en ik ga blindelings met je mee. Ik ben er zeker van dat hij zijn doelen zal kunnen behalen maar op zich is dat natuurlijk niet belangrijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
maar eric had ook een pact met amanda, hoe zit het daarmee, eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Hoort allemaal bij het spel. Eric heeft een pact met Huub, maar Eric gaat doen alsof hij Huub er wel uit stemt.
Waarom heeft Eric nog niks gezegd tegen Huub over de ontslagronde?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Hoort allemaal bij het spel. Eric heeft een pact met Huub, maar Eric gaat doen alsof hij Huub er wel uit stemt.
Dat hoef je mij niet te vertellen, maar Natasia gebruikte het woord 'incest'.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze zei dat Huub een keer met zijn broertje had gezoend. Als hij dat in een van zijn dronken buien heeft gedaan is dat toch geen incest![]()
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk hè... is dit plaatje hartbrekend.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap praat met Natasia in de slaapkamer. Let op, achter Jaap zie je nog de flessen mayo enz ......
[afbeelding]
Die 50 kg afvallen lukt hem wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nog even en ik ga blindelings met je mee. Ik ben er zeker van dat hij zijn doelen zal kunnen behalen maar op zich is dat natuurlijk niet belangrijk.![]()
Maar we houden Jaap toch nog wel als huub eruit gaat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ook Amanda gaat ervan uit dat Huub eruit gestemd wordt.
En Huub voelt zich zo onaantastbaar dat hij dit volledig onderschat.
Ik help het je echt hopen Scan, Ik hoop dat Eric echt zich aan zijn woord houd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik denk dat hij zo labiel is dat hij er over 6 weken als de stemronde is dat hij weggestemt kan worden weg is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nog even en ik ga blindelings met je mee. Ik ben er zeker van dat hij zijn doelen zal kunnen behalen maar op zich is dat natuurlijk niet belangrijk.![]()
haha die flessen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk hè... is dit plaatje hartbrekend.
Als zijn moeder dit zou zien, zou ze moeten huilen.
Ook mensen die vroeger erg gepest zijn of gepest hebben, zullen even moeten slikken.
Maar goed, dat moest moeders vannacht waarschijnlijk ook, bij het horen van de extreem grove schuttingtaal die zoonlief eruit gooide.![]()
Dat zegt hij inderdaad en zo lijkt hij het te spelen, maar feit is en blijft dat we het pas volgende week donderdag zeker weten. En ik heb zo m'n twijfels.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef scanman01 het volgende:
Nee. Hoort allemaal bij het spel. Eric heeft een pact met Huub, maar Eric gaat doen alsof hij Huub er wel uit stemt
Ze hebben het er gisteren een aantal keren over gehad. Dat Eric net doet alsof hij Huub eruit stemt is gunstig trouwens, want dan gaan ze dus ook niet met allemaal lulverhalen op hem inpraten. Maar Erivc houdt Huub er wel in, alleen al omdat hij echt de pest heeft aan Natasia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef Zus_konijn het volgende:
aa
[..]
Waarom heeft Eric nog niks gezegd tegen Huub over de ontslagronde?
Wi er dan in gaat of uit komt interesseert me dan geen reet meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Maar we houden Jaap toch nog wel als huub eruit gaat?
Dat is het grote gevaar... Eric heeft el gezegd dat ie Huub er niet uit zal stemmen... vandaar deze aktie van Huub om Eric in te palmen. Huub heeft een goed gevoel over Eric. Silvia maakt zich nog wel zorgen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef 2live het volgende:
[..]
maar eric had ook een pact met amanda, hoe zit het daarmee, eigenlijk?
Is geen vergelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef CARLAK het volgende:
[..]
nee Huub heeft gisteravond al tegen sil gezegd dat hij er rekening mee houdt dat hij eruit vliegt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ook Amanda gaat ervan uit dat Huub eruit gestemd wordt.
En Huub voelt zich zo onaantastbaar dat hij dit volledig onderschat.
Hij heeft zijn woord gegeven aan Huub, maar ook aan Amanda.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik help het je echt hopen Scan, Ik hoop dat Eric echt zich aan zijn woord houd.
Dat zal hij sowieso niet doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik help het je echt hopen Scan, Ik hoop dat Eric echt zich aan zijn woord houd.
in een jolige bui .... ???? lol goeie kijk op dingen heb jijquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda neemt het grapje van Jaap over Carlos serieus, terwijl hij dat in een jolige bui riep.
Tuurlijk, er komt binnen 5 weken een nieuwe bewoner in, en daar sluit Jaap een pact mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |