Scanman , snap nu eens dat er voor Eric geenstemronde komt! Lees onderstaande....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dankzij Jaap mag Sylvia niet meestemmen idd. Dus Huub is afhankelijk van Eric..... en andersom.
Op de een of andere manier weet mijn teamleidster precies wanneer ze me niet moet inplannen. Het valt altijd samen met dit soort acties in DGKquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...en dat terwijl ik allang naar bed moest!![]()
Ik denk niet dat Tien dit had kunnen inschatten, ik vrees ook voor z'n hartquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk toch dat als het hier om een levensbedreigende situatie zou gaan, TIEN allang zou hebben ingegrepen
Jij bent ECHT hard op weg mijn favoriete user te wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef CartWOman het volgende:
Brian, draag even een gedicht voor! Dan loopt 'ie gegarandeerd leeg.![]()
En weer ben ik het met je eens............quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap: 'Huub is gemeen'
Brian: 'Goed zo' ...
klootviool ...
Helemaal mee eens!quote:Ik vind het schrijnend dat men een psychatrisch patient in die villa hebben gestopt
Echt ronduit asociaal vd programmamakers
Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen en dit is een ultiem voorbeeld daarvan
Idd niet spraakmakend maar kotsmakend is die Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
DGK_Readactie had wel gelijk...
Brian op het forum?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef anno-i-mus het volgende:
Jaap heeft dit zelf over zich afgevraagd .... helemaal top.
binnen 1 week is ie weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |