Goeie fucking vraag...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Waarom zit die gast in z'n eigen kots?
Haal jij hem uit bad danquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef Arcee het volgende:
Waarom zit die gast in z'n eigen kots?
Ooit zat er nog een Nicholaas en Stephan in het programma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Het programma glijdt steeds verder af. Het is jammer.
Dat dan weer wel, maar toch..... het had ook anders gekund.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:35 schreef de_kolonel het volgende:
Dit programma is wel baanbrekend, dat moet ik JDM nageven.................
Geworden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef havefun het volgende:
Huub is gewoon een pestertje geworden
Ik heb een aantal dagen geleden een dag non-stop moeten kotsen, en sinds er bij hem alleen water uit komt kan ik er wel tegen hoorquote:
Ik denk toch dat als het hier om een levensbedreigende situatie zou gaan, TIEN allang zou hebben ingegrepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
Ze vergeten dat die gast 200 kilo weegt wat denk je dat zijn hart te verduren heeft nu? Ik zou dat niet onderschatten hoor
Hij is op sommige momenten even erg als Natasia, alleen zijn stemgeluid is aangenamer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:36 schreef havefun het volgende:
Huub is gewoon een pestertje geworden
yepquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Het programma glijdt steeds verder af. Het is jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |