OMFG!!!quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
Way to go Tien, echt een kijkcijferkanon![]()
![]()
![]()
Als hij gaat zitten alquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef Markeerstift het volgende:
Als hij gaat poepen, breekt dan de bril ?
Heb je ernaar gekeken??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
WOOOOOOOOOW wat een PLENS!!!!![]()
Dat past niet eens in mijn lichaam!
Ik vind 't bijna niet grappig hoor ik vind 't wanstaltig, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh .... wat IS dit .... ik lig zowal onder mijn bureau van het lachen.
Graag gedaanquote:
Ik zit in fucking duitsland en ik ruik het!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef Bait00 het volgende:
ik kan de geur hier in oldenzaal nog ruiken:S
Afblijven ze is van mij....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef cityofdelusion het volgende:
sylvia is zoo lief, ben verliefd op haar denk ik.
Had iets anders in de fles kunnen zitten tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na een fles goldstrike kun je niet zo goed meer acteren
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
It's life Jim.. ... But not as we know it!
Inderdaad. En dat vind ik toch eigenlijk best wel een beetje zielig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Die gozert is voor de rest van zijn leven "die dikke mongool uit de gouden kooi"
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nu weer een half uur zitten kijken, maar wat een enorm ranzig en zielig ventje zeg
Onvoorstelbaar dat ze dat in het programma toelaten.
Faces of death.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een avond weer.![]()
Arme Scanman, die is vlak voordat de fun begon teleurgesteld afgehaakt.
Eigenlijk is dit zelfs Tien onwaardig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat vind ik toch eigenlijk best wel een beetje zielig.![]()
De problemen die die jongen had voordat ie de kooi inkwam waren peanuts in vergelijking bij de probelem die hij straks heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |