OMFG!!!quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
Way to go Tien, echt een kijkcijferkanon![]()
![]()
![]()
Als hij gaat zitten alquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef Markeerstift het volgende:
Als hij gaat poepen, breekt dan de bril ?
Heb je ernaar gekeken??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Gert het volgende:
WOOOOOOOOOW wat een PLENS!!!!![]()
Dat past niet eens in mijn lichaam!
Ik vind 't bijna niet grappig hoor ik vind 't wanstaltig, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
ooooh .... wat IS dit .... ik lig zowal onder mijn bureau van het lachen.
Graag gedaanquote:
Ik zit in fucking duitsland en ik ruik het!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef Bait00 het volgende:
ik kan de geur hier in oldenzaal nog ruiken:S
Afblijven ze is van mij....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef cityofdelusion het volgende:
sylvia is zoo lief, ben verliefd op haar denk ik.
Had iets anders in de fles kunnen zitten tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Na een fles goldstrike kun je niet zo goed meer acteren
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
It's life Jim.. ... But not as we know it!
Inderdaad. En dat vind ik toch eigenlijk best wel een beetje zielig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Die gozert is voor de rest van zijn leven "die dikke mongool uit de gouden kooi"
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nu weer een half uur zitten kijken, maar wat een enorm ranzig en zielig ventje zeg
Onvoorstelbaar dat ze dat in het programma toelaten.
Faces of death.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een avond weer.![]()
Arme Scanman, die is vlak voordat de fun begon teleurgesteld afgehaakt.
Eigenlijk is dit zelfs Tien onwaardig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat vind ik toch eigenlijk best wel een beetje zielig.![]()
De problemen die die jongen had voordat ie de kooi inkwam waren peanuts in vergelijking bij de probelem die hij straks heeft.
Het maakt van Huub een engeltje die ze allemaal graag willen houden om Jaapio eruit te stemmen... toch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't bijna niet grappig hoor ik vind 't wanstaltig, verschrikkelijkBrrrr wat 'n vieze gozer, en dat doet universiteit??
Zo'n actie hebben we nog niet van al die hersenloze garnalen in dat huis gezien hoor, walgelijk.
das toch twijfelachtig. (Waar die geur vandaan komt dan he)quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in fucking duitsland en ik ruik het!
JE RUIKT JE BOVENLIP !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in fucking duitsland en ik ruik het!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het maakt van Huub een engeltje die ze allemaal graag willen houden om Jaapio eruit te stemmen... toch?
GEEN CAPS IN GODSNAAM!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, ook nog bloot.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Dit is toch niet normaal [afbeelding]
Geloof dat ik het met je eens benquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef Ashrak het volgende:
Vraag aan DGK ....
WIllen jullie AUB gaan ingrijpen ?
Dit kan echt niet ...
Lekker laten gaan. Ongezien de tyfus. He's a big boy.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef Ashrak het volgende:
Vraag aan DGK ....
WIllen jullie AUB gaan ingrijpen ?
Dit kan echt niet ...
Inderdaad, ze doet het echt goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:04 schreef marky het volgende:
Ik vind dat Eric en Huub en syl er best aardig mee om weten te gaan met syl als topper. Die kan hem echt goed aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |