abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190500
Ik baal toch wel zo vreselijk van de 'indekactie' die Veronica heeft gedaan (copyrights, censuur). Daarmee houden ze zich niet aan hun woord! Er zou 24/7 live worden uitgezonden vanuit het huis. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat dan vervolgens alles wordt gemonitord en dat de echte Internet liefhebbers niet eens meer mogen meegenieten van een gesprek waar Veronica eens niet zo positief in naar voren komt? Dat konden ze toch van tevoren wel verzinnen? That's life!

In elk geval, ik draag bij deze Veronica voor als onderwerp in het RTL programma 'Wie denken ze wel dat ze zijn' waarin onze Opper Goeroe Danny eens fijn uit de doeken mag doen wat voor rotgeintjes deze voormalige piraat allemaal uithaalt.

Het is wel duidelijk dat ze geen contract hebben afgesloten met KPN telecom voor een gedeelte van de winst van de telefoontikken voor de BB site. Misschien dat ze dan wat happiger waren geweest op bezoekers.

Overigens newsflash uit de Telegraaf van vandaag (zaterdag): de kijkcijfers van het tvprogramma dalen met de dag. Dat krijg je met misleidende TV!

Ik baal echt goed van het feit dat er of testbeelden, of 'dit kanaal is tijdelijk niet beschikbaar', of een lege tuin worden uitgezonden. Of ben ik daar de enige in??

Weather

pi_190501
Tsja, ze hebben het een b-tje overschat allemaal bij V. Ze vonden het uitermate cool om alles op inet te gooien, maar hebben blijkbaar meer tijd gestopt in de opmaak van de site dan in het nadenken van de eventuele gevolgen. Zoals iemand al zei in dit forum: Veronica is er nog niet klaar voor om met inet te spelen. Da's natuurlijk zeer leuk voor ons, maar de vraag is nu hoelang het echt leuk blijft! En dan niet alleen voor de inetters, want de kijkbuizers trekken het ook niet meer. Nog ff en dan komt BB 1x p.w. op de buis. Wegens gebrek aan kijkers!!!

(maar boeit het ze? Want zoals iemand anders ook al zei (ja ik blijf quoten); V wilde spraakmakende televisie maken. And so they did!!!)

Fok!zine 2 the rescue!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')