Ik geef hem een week hooguitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:20 schreef BBW het volgende:
Hij moet er echt uit!
duurt niet lang voordat jaap een drankverbod heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
heeft ie eigenlijk al veel op? of is ie gewoon snel dronken?
veel goldstrike gaat hardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Dat zou fantastisch zijn! Dat zou zijn binnekomst meer dan rechtvaardigenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef RSie het volgende:
Ik zweer het je dat die gast niet dronken is!!
hij kijkt nog veel te helder uit zijn ogen!
het enige dat ie doet is de boel opfokken en iedereen pakken op hun zwakke plekken.
brian op zijn "oprechtheid"
Erica op zijn HOMO zijn
Amoebe op d'r uiterlijk en d'r neptieten
en Nasty pakt ie straks ook nog wel ff met d;r kids!
het zou me zelfs niks verbazen als ie geeneens wil afvallen!!
ik mag toch aannemen dat iemand van 200 kg wel de nodige glazen moet drinken voor hij in deze toestand geraaktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef agter het volgende:
Het ging idd wel erg snel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef RSie het volgende:
Ik zweer het je dat die gast niet dronken is!!
hij kijkt nog veel te helder uit zijn ogen!
Ja, maak ITSME wakker!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
Wat jammer dat ITSME al op een oor ligt![]()
Zeg dat, ik hoop dat er hulptroepen om de hoek staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:21 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, als die vent één keer uithaalt ben je dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |