ja, dan is de andere partij ook uit de kooi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef n1ek het volgende:
als ze hem een beetje uitlokken zit hij binnen een week weer thuis wegens fysiek geweld
In Huub's geval heeft Eric de bal...en vica versa... het hangt in mijn ogen van de volgorde van stemming aan. Stel dat de stemming van Huub eerder is (al aangevraagd door Amanda). Dan beslist Huub of die mag blijven. Het hangt dan van het vertrouwen die die heeft in die andere bewoners.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:03 schreef farceman het volgende:
Bij verschillenden kandidaten voor uitstemming, wordt er gestemd voor wie het meeste draagvlak is.
Er vanuitgaande dat Eric en Huub dat zijn. Zal er dus alleen een stemming zijn voor Huub en niet voor Eric.
Nast, Brian en Amanda zullen altijd de meerderheid hebben en Huub voordragen.
Nu een stapje verder : vorige week werd Natasia voorgedragen.
Wat zou er gebeurt zijn als zij Eric had voorgedragen?
Huub,Eric en Sylvia zouden Natasia hebben gekozen
Brian, Natasia en Amanda zouden Eric hebben gekozen
Conclusie stemming opgeheven?
Verder redenen kan je alleen maar zeggen dat Jaap Huub eruit wilt, want hij had kunnen weten dat een stemming voor Eric zal worden afgeschoten omdat er voor Huub meer draagkracht zal zijn.
Wat denken jullie hiervan?
DGK_REDACTIE graag ook u mening.....
Op naar de 300 kg, Carlos amateur, ik ga Carlos ontslaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Jaap gaat COMPLEET los...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Die Jaap gaat COMPLEET los...
Ik begrijp PRECIES wat je doormaaktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:14 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde goddomme net vroeg naar bed gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |