Maakt nogal verschil.... schrok me een hoedjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
herstel door amanda
Die is gecanceld, nu heeft Amanda voor Huub een ontslagronde aangevraagd, bij meerdere aanvragen moet er gestemd worden voor wie er een ontslagronde moet komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef agter het volgende:
hohoho,
Ik dacht dat er maar 1 stemming per keer aangevraagd mag worden.
en de eerste heeft Huub aangevraagd voor Nataaaas.
Nee Amandel heeft m aangevraagdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie heeft die fucking stemming nou aangevraagd voor huub?
Want ik zag het amandraak net doen...
Heeft eric het ook gedaan?!
Ja, nou dat zullen we dan nog wel zien!quote:
?????????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
ontslag voor huub aangevraagd door eric
Denk toch na, man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
herstel door amanda
Ja maar Huub heeft eerder gezegd dat hij Eric eruit zal stemmen... Als Eric dit hooort waarom zou hij Huub dan nog dekken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef blaaadt het volgende:
[..]
Eric zou hem er niet uit stemmen zei die
Zal hij wel moeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef diego08 het volgende:
hij wil huub pesten:S
Ja daar zat ik ook aan te denken. Laten we t hopenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Ashrak het volgende:
Ik zou het zo leuk vinden als Huub op nr 1 komt te staan in de pop poll en dat hij dan ook immuniteit verdient. Of dat ze uit de 2 minst populaire bewoners moeten kiezen ....
NEEE Door die troela Amandel !!!quote:
Het is vossebont en we gaan ze snel niet meer zien want zelfs via Hyves is iedereen opgeroepen om Tien te mailen dat ze geen bont moeten gebruiken in het programmaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
Gelden die Nertsjes ook qua stemmen ? Kutgriet ...![]()
Maar dat knuffelen staat toch los van het stemming aanvragen!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef Pavement het volgende:
HERSTEL DOOR AMANDA !!!!!!!!! sorry voorbarige conclusie eric deed wel mee, knuffelde natasia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |