Hij kan veel hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef CarOnline het volgende:
Jaap heeft in 3 minuten een flesje bier en een long drink glas drank naar binnen gegoten
Miss speelt die het mee. En zegt die op het laatst huub BLIJFT!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
nee door amanda
maar eric werd geknuffeld door natasia, dus die heeft er ook mee te maken
Ik schrok ervan. Pfffquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
ontslag voor huub aangevraagd door eric
aangevraagd door AMANDAquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat, ik mis iets dus
Maakt nogal verschil.... schrok me een hoedjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
herstel door amanda
Die is gecanceld, nu heeft Amanda voor Huub een ontslagronde aangevraagd, bij meerdere aanvragen moet er gestemd worden voor wie er een ontslagronde moet komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef agter het volgende:
hohoho,
Ik dacht dat er maar 1 stemming per keer aangevraagd mag worden.
en de eerste heeft Huub aangevraagd voor Nataaaas.
Nee Amandel heeft m aangevraagdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie heeft die fucking stemming nou aangevraagd voor huub?
Want ik zag het amandraak net doen...
Heeft eric het ook gedaan?!
Ja, nou dat zullen we dan nog wel zien!quote:
?????????????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
ontslag voor huub aangevraagd door eric
Denk toch na, man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:52 schreef Pavement het volgende:
herstel door amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |