Niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
[..]
jaap mag niet stemmen, dus dat hoeft niet
Kijk even op zijn profielquote:
Precies. Ja over een maand? daar heeft Huub die nu in gevaar is niets aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Xenia het volgende:
En wat bedoelde hij eigenlijk met "Huub ik wil jouw backup zijn". Had meneer de grote schaker zich niet gerealiseerd dat hij niet mee mag stemmen? Of mag hij dat wel?
ja door brianquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
tuurlijk niet, daar is ie te scheiterig voor, maar wacht maar af dit komt wel uit!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft japie zijn 100 cp al gemeld?
Ja 100 CP en beloftes om hem te helpen met sportquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar als mensen in dit subforum mensen niet mogen, worden die beoordeeld op uiterlijke kenmerken (aap, trol, varken).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n een probleem met het gewicht van Jaap...
No please, gaat ie weer janken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef toneelhaak1 het volgende:
![]()
Ik wil Japio vanavond wel eens dronken zien..... want DRONKEN mannen en kleine kinderen spreken de waarheid
rat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee hoor, maar als mensen in dat subforum mensen niet mogen, worden die beoordeeld op uiterlijke kenmerken (aap, trol, varken).
Helemaal mee eens, maar je weet niet hoe het gaat lopen he.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
ik denk dat eric en huub blijven. voor eric en huub is het allebei ongunstig als de ander verdwijnt, want daarmee zou de HES drie-eenheid zwakker worden
zou zo maar kunnen, misschien wippie met Amandelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:51 schreef Dogga het volgende:
is jaapie omgekocht?
waarom?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
Calling earth !!! Dit is een ZET !!!!!!! Van in menig oordeel een uitgekoste Jaapie... OPLETTEN !
Gaat leuk worden
![]()
Hij begon er anders over. Heb hem alleen over zijn gewicht gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Lekker makkelijk of niet...
Helemaal mee eens, Jaap's eerste indruk was de beste van alle bewoners tot nu toe! Maar een eerste indruk zegt dus helemaal niks. Hij komt nu op mij over als een arrogante zeikzak met een wereldvreemd stemmetje die echt gigantsisch met zichzelf bezig is. Ook echt een regel riddertje volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar ik mag die gozer niet!!![]()
Onbehouwen. Let maar op!! Gooit met dingen, vloekt als hij iets morst. (o o o wat erug, ja, want dan moet tie dweilen)
Zoals hij die stemming al wilde beginnen!! Desnoods zonder Huub en Eric. Waar haalt die gozer het vandaan.![]()
Duidelijk het programma nooit gevolgd!!
Hij heeft het ook verdacht veel over zichzelf. Concurrentie voor Nasty?![]()
![]()
![]()
wat dat betreft heeftie dan weer wel een goede zet gedaan, BAN zal hem daar op aanvallen als ze een discussie niet kunnen winnen, z'n labiele zieltje zal dat denk ik niet aankunnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Lekker makkelijk of niet...
In de kelder van het gesticht was nog plaats, naast de naakt aan de ketting liggende, schuimbekkende Cora. Liefde op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
edit: Hij heeft haar leren kennen op zijn slaapplaats, waar hij tussen de audities door sliep.
huub verzint altijd wat ie zegt. bij alles wat huub zegt over tactische zaken of het spel kijkt hij weg, schuin omhoog. dan is ie aan het bedenken wat ie zal zeggen. moet ie niet zo vaak doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef obezzi het volgende:
die huub verzint ook alles bij elkaar geloof de helft niet van wat ie zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |