Dat is een halve jaap...valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef de_kolonel het volgende:
De vriendin van die tientonner weegt ook al 95 kilo...............
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
Het is ook heel simpel, als Huub en Syl er niet meer zijn verliest de kooi enorm veel kijkers. Kan me niet voorstellen dat de redactie dat voor ogen heeft.
Heb ze ook uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zet de streams maar eens lekker een avondje uit, ben het zat![]()
jaap mag niet stemmen, dus dat hoeft nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef de_kolonel het volgende:
Huub heeft twee opties: zich indekken middels erik en zich indekken door het dat vette varken de komende twee weken naar de zin te maken.
Nee, de dochter van de eigenaar van het bungalowpark waar dat varken sliep tijdens de screening. Weegt ook al 95! kilo........quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dus die Cora is personeel van Tien
Speak for yourselfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zoals de gemiddelde Fokster hier dus![]()
![]()
hij lijkt dus niet echt goed op de hoogte. kent de mensen maar opvlakkig. anders zou hij weten dat brian niet te vertrouwen is en natasia een bitch. niet dat huub te vertrouwen is, maar hij vindt brian en natas nu helemaal geweldig. dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel. Hij is door zijn vrienden op DGK opmerkzaam gemaakt. Die vonden Huub zo leuk. Toen is hij gaan kijken
Zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Kinga het volgende:
zie je wel. 1.67m en 95 kilo
Zucht !!! Denk je nou echt dat ie ...vul in en kleur de plaatjes Tja programma's maken is niet aan idereen besteed.. !!quote:
Komt er misschien dan ook nog inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft zijn vriendin leren kennen bij de DGK audities.
Vandaar dat Cora geen bezwaar heeft op tv te komen, natuurlijk.
Dat heet mensenkennisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
vind de meningen hier nogal uit de lucht gegrepen. alleen omdat ie na 1 dag in die villa even niet voor onze favoriet kiest wordt ie voor van alles en nog wat uitgemaakt. laat m nou eerst ff wennen en als ie je dan niet bevalt kun je altijd nog vanalles roepen
Maar wat je ziet op de streams is nogal een verschil met wat ze uitzenden. In die uitzendingen wordt creatief geknipt en geplakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel. Hij is door zijn vrienden op DGK opmerkzaam gemaakt. Die vonden Huub zo leuk. Toen is hij gaan kijken
wil je aub niet nl en dik trom met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ach, zal wel wat meevallen... NL kan ook nog steeds over straat![]()
als dit zo gaat is voor mij DGK verledentijdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Katewalker het volgende:
Jaap wil Huub er uit. Kan hij wel gaan blablajen over Eric er uit en Huub backen maar hij mag de eerst volgende 2 x niet eens mee stemmen, dus bullshit. Anders had hij Huub wel immuniteit gegeven.
Ze gaan een ontslagronde voor Huub aanvragen en het hangt dus van Eric af of Huub mag blijven.
Klutzooi![]()
In deze hallelujasfeer van mensen waar ik de pest aan heb, heb ik dus geen zin...![]()
![]()
Ik ben benieuwd naar jou theorie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht !!! Denk je nou echt dat ie ...vul in en kleur de plaatjes Tja programma's maken is niet aan idereen besteed.. !!![]()
ik denk dat eric en huub blijven. voor eric en huub is het allebei ongunstig als de ander verdwijnt, want daarmee zou de HES drie-eenheid zwakker wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef Ashrak het volgende:
Als Huub eruit wordt gestemd ... hoop natuurlijk van niet ... kijk ik ook NIET meer.
dat schiet toch ook niet op. 4 per dag. een snelle berekenig verteld mij dat je daar bijna 7 jaar over doet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
aargh ik zie net dat ik over de 10000 post ben
10002 (gemiddeld 4 per dag)![]()
Ik mis NL nu zelfsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:49 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
wil je aub niet nl en dik trom met elkaar vergelijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |