quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
vind de meningen hier nogal uit de lucht gegrepen. alleen omdat ie na 1 dag in die villa even niet voor onze favoriet kiest wordt ie voor van alles en nog wat uitgemaakt. laat m nou eerst ff wennen en als ie je dan niet bevalt kun je altijd nog vanalles roepen
Die man is schaker... je mag je tegen die gast afzetten maar onderschatten lijkt me in dit geval geen goed plan.... Kijk hoe die de meeste in heeft gepakt.... let op die man is danger...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
flikker op man .... die saaie vetzak is nergens goed voor
Het is ook lastig dweilen als je de vloer niet kan zienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar ik mag die gozer niet!!![]()
Onbehouwen. Let maar op!! Gooit met dingen, vloekt als hij iets morst. (o o o wat erug, ja, want dan moet tie dweilen)
erg goed hoe amanda steeds neergezet wordt als "dat meisje met de tieten"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef waldorfsalad het volgende:
Jaap moet iets over zijn vriendinnetje vertellen.
Jaap: 'Een ding mocht ik niet zeggen. Amanda is er niets bij, serieus.'
Vannacht heeft Bolle Japie andere dingen verteld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
vind de meningen hier nogal uit de lucht gegrepen. alleen omdat ie na 1 dag in die villa even niet voor onze favoriet kiest wordt ie voor van alles en nog wat uitgemaakt. laat m nou eerst ff wennen en als ie je dan niet bevalt kun je altijd nog vanalles roepen
Waar baseer je dat op dat het een zet is?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
Calling earth !!! Dit is een ZET !!!!!!! Van in menig oordeel een uitgekoste Jaapie... OPLETTEN !
Gaat leuk worden
![]()
Maar heeft Jaap wel alles gevolgd en gelezen? Niet iedereen leest alles met betrekking tot DGK. En het wordt wel een beetje triest als hij straks niet meer over straat kan omdat hij tot nu toe voor het groepje van Natasia en Brian kiest.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is echt volkomen wereldvreemd. De man heeft geen idee dat hij zojuist zijn leven héél erg moeilijk heeft gemaakt. De man wordt heeft streamend NL tegen zich en straks ook de 400.000 TV kijkers. Hij kan niet meer over straat.... en dat bereiken in 5 minuten tijd is klasse. Hij komt me over als iemand die 20 jaar niet buiten de deur is geweest en ABSOLUUT geen mensenkennis heeft.
Het is een triest figuur.
Pas wanneer het verdere verblijf voor nog een tijd van Natasia en brian zeker is gesteld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef toneelhaak1 het volgende:
Wanneer komt er een volgende LEUKERE en minder ZIELIGE miljonair bij. komende week zal wel in het teken staan van Big Diet. BORINGGGGGGGGGG Ik wordt echt niet goeeeeeed van dit gezwel. Hoop dat er de volgende keer een enorme blonde STOOOT man/vrouw die niet brainless is en echt de boel op stelten zet!!!!!!
ik kon het niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is echt volkomen wereldvreemd. De man heeft geen idee dat hij zojuist zijn leven héél erg moeilijk heeft gemaakt. De man wordt heeft streamend NL tegen zich en straks ook de 400.000 TV kijkers. Hij kan niet meer over straat.... en dat bereiken in 5 minuten tijd is klasse. Hij komt me over als iemand die 20 jaar niet buiten de deur is geweest en ABSOLUUT geen mensenkennis heeft.
Het is een triest figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |