Vraagje. Mag een miljonair stemmingen aanvragen voor meerdere personen? Huub heeft immers al Natasia aangevraagd. Kan hij dan wel een eventuele stemming aanvragen voor Eric of is ie dan afhankelijk van de anderen? Silvia kan geen stemming aanvragen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
Huub, jij gaat nergens heen mannetje
Eric jij ook niet
Eric, wil ook een stemming voor Huub aanvragen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
net als de 169698 fokkers voor je
Ratje liegt wel vakerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vanmiddag zei dat ratje trouwens ook dat hij Huub er niet uit zou stemmen. Dus zdngmw en amoebe juichen iets te snel met hun 'Huub naar huis'.
ze zaten in hun vaste volgorde. zo zitten ze altijd. het was een teken aan de wand dat jaap bij brian begon en dus zou eindigen bij syl. de laatste is meestal de zakquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef agter het volgende:
Ik zit mij eigen filmpje op youtube nog eens te bekijken. Het valt met op dat iedereen weer precies in de juiste volgorde zit voor Jaap zijn verhaaltje. Eerst Brian. En als laatst Syl.
Ik vind dat vreemd.
Jullie ook?
Dat is waar. Verzuipen is ook een mooie doodquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
doe ff normaal, je weet niet wat je zegt![]()
Wat Jaap betreft: absoluut.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef Xenia het volgende:
[..]
En na die zin heb ik voor de laatste keer de streams uitgegooid. Tien heeft zijn reputatie waargemaakt. Niveauloos, goedkoop vermaak. Denken dat ze de 'ultieme' loser hebben weten te casten om die nepshow te redden. Zetten ze er een slapjanus van 200 kilo in die zich binnen 24 uur compleet in de maling laat nemen door twee niveauloze, achterbakse paupers. Mijn maag draait om als ik naar dat geleuter luister. En dan kondigt de redactie het hier nog zo aan:
[..]
Welk echte werk? Het echte 'hoe draaien we een goed concept snel de nek om' werk?
Nooit meer de gouden kooi ole ole.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
vind de meningen hier nogal uit de lucht gegrepen. alleen omdat ie na 1 dag in die villa even niet voor onze favoriet kiest wordt ie voor van alles en nog wat uitgemaakt. laat m nou eerst ff wennen en als ie je dan niet bevalt kun je altijd nog vanalles roepen
MELD JE AAN DAN EN MAAK KORT EN METTE MET DAT BAN GROEPJEquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Ik ben wel echt serieus wat betreft "de gouden kooi" instappen.. samen met Huub ben ik een leuk duo!
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar ik mag die gozer niet!!![]()
Onbehouwen. Let maar op!! Gooit met dingen, vloekt als hij iets morst. (o o o wat erug, ja, want dan moet tie dweilen)
Zoals hij die stemming al wilde beginnen!! Desnoods zonder Huub en Eric. Waar haalt die gozer het vandaan.![]()
Duidelijk het programma nooit gevolgd!!
Hij heeft het ook verdacht veel over zichzelf. Concurrentie voor Nasty?![]()
![]()
![]()
vertel........quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
Calling earth !!! Dit is een ZET !!!!!!! Van in menig oordeel een uitgekoste Jaapie... OPLETTEN !
Gaat leuk worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |