Maar zonder Huub is Eric eruit die ronde erna.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
Zoooo, als ik Eric was... moeilijk hoor, Huub is echt wel een concurrent.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef agter het volgende:
Ik zit mij eigen filmpje op youtube nog eens te bekijken. Het valt met op dat iedereen weer precies in de juiste volgorde zit voor Jaap zijn verhaaltje. Eerst Brian. En als laatst Syl.
Ik vind dat vreemd.
Jullie ook?
Vond het ook opvallend dat Eric opeens voorstelde om een stemronde tegen huub aan te vragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar Erik vertrouw ik niet blindelings en Huub en Sylvia hebben hem ook nog nooit honderd procent vertrouwd, dat heb ik ze wel een paar keer horen zeggen.
Erik heeft laatst in het interview aangegeven dat hij het meest met Amanda had![]()
First outquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ie AFVALT, last in , last out![]()
![]()
![]()
flikker op man .... die saaie vetzak is nergens goed voorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef akveor het volgende:
Ik vind het prachtig zoals Jaap het speelt. Het spel draait volop en het lijkt alsof ie het Huub kamp niet kiest je kunt um daarvoor wel die credits geven. En als Huub zo goed is als ik hem inschat kletst ie zich hier ook uit.
Dus het feest kan beginnen....
vanacht zei japie toch hele andere dingen over natas en brianquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Jaap was al fan van Natasia voor hij er in ging
OT. Leuk beroep, als vrijwilliger danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: padden zijn leuke diertjes.
(zeg ik als ex-paddenwacht)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef obezzi het volgende:
die japio word eruit gestemt voordat ie ook maar 1 kilo is afgevalle
precies. En weer een nieuwe vriend voor Natasia en Brianquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
vanacht zei japie toch hele andere dingen over natas en brian
maargoed ze zoeken het maar uit de lol van dgk is er toch wel af, steeds die slappe happen erin, gooi er toch iemand in die zegt wat hij denkt ipv achterbakse gelul
doe ff normaal, je weet niet wat je zegtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
Hoop dat Jaap sterft aan een hartkwaal!
Snots ja,quote:
Vraagje. Mag een miljonair stemmingen aanvragen voor meerdere personen? Huub heeft immers al Natasia aangevraagd. Kan hij dan wel een eventuele stemming aanvragen voor Eric of is ie dan afhankelijk van de anderen? Silvia kan geen stemming aanvragen lijkt me.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
Huub, jij gaat nergens heen mannetje
Eric jij ook niet
Eric, wil ook een stemming voor Huub aanvragen
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
net als de 169698 fokkers voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |