Jaap was al fan van Natasia voor hij er in gingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Missy_1974 het volgende:
wat hebben die idioten toch allemaal, grote bek vooraf ze het huis ingaan en daar dan als een blad omslaan
zowel eric als jaap zijn nu 180% gedraaid
ik ben in m'n eentje een leuk duoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Ik ben wel echt serieus wat betreft "de gouden kooi" instappen.. samen met Huub ben ik een leuk duo!
Dat is het verhaal waarmee hij binnen kwam, ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die gozer wil gewoon in de watten gelegd worden. Dat is zijn tactiek!
Inslijmen in het team ABN zal het meer opleveren, dan in team HES.
Hij lijkt mij iemand, die het zichzelf erg graag gemakkelijk maakt.
Boeien loooooos.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat die fatso een hartaanval krijgt bij het sporten
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
Hoop dat Jaap sterft aan een hartkwaal!
Omdat ie homofoob is...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vanmiddag zei dat ratje trouwens ook dat hij Huub er niet uit zou stemmen. Dus zdngmw en amoebe juichen iets te snel met hun 'Huub naar huis'.
En na die zin heb ik voor de laatste keer de streams uitgegooid. Tien heeft zijn reputatie waargemaakt. Niveauloos, goedkoop vermaak. Denken dat ze de 'ultieme' loser hebben weten te casten om die nepshow te redden. Zetten ze er een slapjanus van 200 kilo in die zich binnen 24 uur compleet in de maling laat nemen door twee niveauloze, achterbakse paupers. Mijn maag draait om als ik naar dat geleuter luister. En dan kondigt de redactie het hier nog zo aan:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef waldorfsalad het volgende:
Het doet Nasty goed dat Jaap zijn eigen mening heeft gevolg.
Jaap: 'Niet iedereen is shallow'
Welk echte werk? Het echte 'hoe draaien we een goed concept snel de nek om' werk?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Okay mensen, nu begint het echte werk!![]()
Zout op !!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef partyyboyy het volgende:
Hoop dat Jaap sterft aan een hartkwaal!
ben blij dat ik nog niet gestemd had op de talpa site.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:38 schreef Scrupules het volgende:
heerlijk hoe die jaap hier ineens massaal de grond in getrapt wordt![]()
Ik hoop echt dat ie AFVALT, last in , last outquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef waldorfsalad het volgende:
Jaap vindt zichzelf meer dan alleen afval-Jaap.
Maar Erik vertrouw ik niet blindelings en Huub en Sylvia hebben hem ook nog nooit honderd procent vertrouwd, dat heb ik ze wel een paar keer horen zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
Huub, jij gaat nergens heen mannetje
Eric jij ook niet
Eric, wil ook een stemming voor Huub aanvragen
YES!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ie AFVALT, last in , last out![]()
![]()
![]()
Offtopic: padden zijn leuke diertjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef PirE het volgende:
Conclusie over Jaap:
-
Jaap in zijn natuurlijke habitat![]()
[afbeelding]
heb ik weer een leven en is mijn gezin weer happyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef RSie het volgende:
Ik hoop dat Eric en Huub elkaar blijven indekken.
ik wil vanavond nog een pact zien.
als 1 van de 2 weggaat is de balans zoek en gaat dan BAN-club met de hoofdprijs weggaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |