quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
Of hij is aan het fucken, of hij is nog dommer dan een HBO-er met een gitaar
Uh daar moet ie dan ook nog bij neervallen hé...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat die fatso een hartaanval krijgt bij het sporten
prima ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
Als Brian en Jaap zo 'dik' met elkaar zijn, misschien kunnen ze dan ook leuk samen de masterbedroom delen!!![]()
Doodsverwensingen mogen niet op dit forum.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat die fatso een hartaanval krijgt bij het sporten
en omgekeerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef Ole het volgende:
Nu heeft Huub Eric wel heel hard nodig
ik geloof het van nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:32 schreef RSie het volgende:
Ik zou graag een maandje die Kooi ingaan.
eerst ff inlikken bij de BAN groep en dan stap voor stap dat clubje uit elkaar rukken.
en tussendoor subtiel seintjes geven richting Huub en Syl om ze te laten merken dat het wel goed zit!!
(en nu maar hopen dat Jaap hetzelfde denkt)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Ik ben wel echt serieus wat betreft "de gouden kooi" instappen.. samen met Huub ben ik een leuk duo!
Vanmiddag zei dat ratje trouwens ook dat hij Huub er niet uit zou stemmen. Dus zdngmw en amoebe juichen iets te snel met hun 'Huub naar huis'.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
Erik stemt Huub er niet uit. Die heeft ook wel door dat ie anders zijn dekking kwijt is. Amanda is geen factor.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:34 schreef PapiSanchez het volgende:
Ik ben wel echt serieus wat betreft "de gouden kooi" instappen.. samen met Huub ben ik een leuk duo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |