echt waar!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef waxmask het volgende:
Jaap was hoer in het vorig leven, en heeft de endstratapes op gegeten, heb ik uit zeer betrouwbare bron.
maar dan heeft Huub hem niet meer nodig daar jaap zelf dan weg gestemd kan worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij hier mee te zeggen
Zorg zelf maar dat je blijft en dat ie dan zijn backup wil zijn. Slim. Kan Huub laten zien wat ie waard is.
Brian is al helemaal ingepakt en denkt nu aan zijn lange termijn. Hij kan Natasia laten vallen.En denkt Jaap als lange termijn backup te hebben. Iets wat Jaap Huub net heeft toegezegd.
Hij kan zijn back-up niet zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Denk erover na: Het is toch een heel slimme zet van hem...
Zoals het spel nu gaat (wat morgen komt kun je niet weten), is dit de meest slimme optie voor hem...met de beste resultaten.
Hij wil langer dan 2 weken in de kooi zitten.
Hij wil Huub als backup. Hij zorgt er nu dus voor dat Huub HEM nodig heeft.
jij bent ook lekker snugger .... slimme zet ... sukkelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Zoals het spel nu gaat (wat morgen komt kun je niet weten), is dit de meest slimme optie voor hem...met de beste resultaten.
Dat is toch prima: dan is het remise.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als het een echte schaker was geweest had hij ook wel gezien dat Huub Eric er gewoon niet uitstemt. Ookal heeft hij dit gezegd tijdens het nep-interview van gisteravond.
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... pleasequote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jou theorie.
maar goed ik ben blijkbaar te dom.![]()
Ik bedoel als het programma voortijdig stopt. Het is maar een tvprogramma. Geen kwestie van leven of dood. Na deze soap komt er weer een nieuwe en daarna volgt er weer een.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee hoor, De COSsen liepen de dagen toen Huub eruit was heeeeeeeeeeeel langzaam.
nee hoor. Ik heb zelfs gezegd dat brian het slim heeft aangepakt. En dat was moeilijk om toe te geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef xBSx het volgende:
Ik word gek van al die mensen die helemaal 100% voor huub zijnAl had je naar jaap zijn argumenten geluisterd en je huub bril ff afgedaan dan had je het misschien wel begrepen.
Volgens mij kan huub echt niks verkeerds doen en doet 'kamp' brian alles verkeerd.
idd, ik heb het over het algemeen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ziektes wens ik hem zeker niet toe.
Dus ben het wel met je eens. Scheld ook wel eens hoor, maar probeer me wel in te houden.
J evergete de optie Huub gaat eruit en die kans is toch echt het grootstquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is toch prima: dan is het remise.
Maar nu stelt hij een ROKADE voor.
Eric en Huub steunen erlkaar: geen probleem voor Jaap...
Eric gaat eruit: Huub heeft Jaap nodig.
Volgens mij zit hij ook achter de moord op de salamandersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:52 schreef waxmask het volgende:
Jaap was hoer in het vorig leven, en heeft de endstratapes op gegeten, heb ik uit zeer betrouwbare bron.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... please
daar ziet toch iedereen doorheen...
p.s. de Redactie is OOk niet achterlijk ook als menigeen dat beweerd..![]()
Dat laatste klopt als een zwerende vingerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef xBSx het volgende:
Ik word gek van al die mensen die helemaal 100% voor huub zijnAl had je naar jaap zijn argumenten geluisterd en je huub bril ff afgedaan dan had je het misschien wel begrepen.
Volgens mij kan huub echt niks verkeerds doen en doet 'kamp' brian alles verkeerd.
ahahah jij bent dus de broer van Brainlessquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
Daar zijn Huub en Eric zelf bij. Als Eric echt in het groepje van Huub zit dan stemt hij Huub er niet uit en andersom ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
oh jee, hoop gemist - heeft sylvia immuniteit gekregen? betekent dit niet de teloorgang van onze Huub?
Jij hebt meer vertrouwen dan ik heb in Jaap en in de redactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor dom noem ik niemand ...helemaal niet !! Er zit meer aan te komen (hopelijk niet qua gewicht van Jaap : ) Maar denk dat er een goed stel hersenen in zit en daar vertrouw ik op ! Ik heb vanmiddag Brian bezig gezien om hem om te lullen. NOU ... please
dat ziet toch iedereen doorheen...
p.s. de Redactie is OOk niet achterlijk ook als menigeen dat beweerd..![]()
ik denk wel dat er een ontslagronde voor huub aangevraagd zal worden, maar of ie eruit gaat.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef havefun het volgende:
[..]
J evergete de optie Huub gaat eruit en die kans is toch echt het grootst
Ja, en hier nog eentje die dat wel wil toegeven. Hij is veel slagvaardiger geweest dan Huub.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:59 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. Ik heb zelfs gezegd dat brian het slim heeft aangepakt. En dat was moeilijk om toe te geven.![]()
Ouwe zeikerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, ik heb het over het algemeen.
Ook het zomaar iets neer zetten van een post, zonder eerst even de COS door te lezen ofzo...
Of gaar doorzanikken over iets als of een HBO diploma iets betekend...
Kom op mensen...
Een beetje niveau...![]()
IMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |