Kan je ze nog wel van me kopen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 11:36 schreef trancethrust het volgende:
Tis dat ik geen videorecorder heb. Noch een tv overigens.
10 euro exclusief is prima! PM gestuurdquote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef trancethrust het volgende:
Bubblegum Crash (1,2 &3),
Akira
10 euro excl. geboden =)
Dus je bent eventueel ook geïnteresseerd in de andere manga video's die ik nog in de aanbieding heb?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:27 schreef trancethrust het volgende:
Overigens;
paar maanden terug paar videos gekocht bij TS, deze waren zeer goed verpakt aangekomen via post. In de loop van de laatste 3 weken eindelijk kans gezien om wat van die video's te bekijken; deze waren nog in zeer goede staat (meegenomen dat sommigen al uit 1994 stammen). Zeer tevreden dus. Overigens, de anime vids die ik kocht kende ik niet allemaal; degenen die ik nu wel heb gezien waren absoluut niet slecht. Ook daar dus weinig kans op teleurstelling
Mits gratisquote:Op maandag 18 juni 2007 21:33 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dus je bent eventueel ook geïnteresseerd in de andere manga video's die ik nog in de aanbieding heb?![]()
![]()
Voor niks gaat de zon opquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mits gratis; moet voorlopig even op mn centjes letten =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |