abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190495
BTW, Danny, heb je iets vernomen van kranten, media-bobo's, nieuwsgierigen etc. ivm. deze site? Je begint nu toch wel een hype op zich te maken, lijkt het...

Danny creates History! (leuk man!)

ps. Heeft iemand zowiezo nieuwtjes gehoord op radio/tv/krant?

Fok!zine 2 the rescue!!!
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 13:37:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190496
Tuurlijk heb ik wat vernomen van kranten
Heb al 2x in de Volkskrant gestaan (waarvan de 2e keer met foutieve url )
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_190497
Jah, en de Trouw diezelfde dag ook met een vaute URL
pi_190498
Jaaaaaaah, dat had ik natuurlijk al gezien! Door dat eerste berichtje ben ik trouwens hier gaan kijken. Waar dat allemaal al niet goed voor is! Ik was benieuwd of er al meer "spontane" publicatie was. Heb zelf nog niet zoveel gezien/gehoord, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij.

Ik vind het wel leuk al die discussies: het is zoveel interessanter om te horen wat de mensen vinden van BB dan er daadwerkelijk naar te kijken! Kan ik echt van genieten!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190499
FOK! is wel degelijk meer genoemd dan alleen de Volkskrant en Trouw.
Zo is Danny op omroep Brabant en radio 538 geweest. Verder stond er een link in de Sp!ts.

Op Internet zijn er talloze links geplaatst naar deze site. Planet Multimedia ( www.planet.nl/multimedia ) heeft een keer of 4 de link geplaatst op hun site met artikelen erom heen. Verder stonden we gisteren op de frontpage van de webwereld, Compuserve schreef er wat over in het nieuws en gaven i-zine(?) en puntcom o.a. links in hun nieuwsbrieven.

En ja verder op nog wat van die 'onofficiėle' BB-sites staat meestal gelinkt hiernaar toe.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')