Ben jij Andries Knevel, of gewoon een watje die Piovan in bescherming probeert te nemen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:46 schreef murp het volgende:
[..]
alsof jij stoer ben....
als iemand een stoere usericon neemt, betekend niet dat je zelf stoer ben...
kut, wat lul ik vaag
Hoi wi je me pijpe?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben jij Andries Knevel, of gewoon een watje die Piovan in bescherming probeert te nemen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Nou nou, knap is anders.
beiddequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ben jij Andries Knevel, of gewoon een watje die Piovan in bescherming probeert te nemen?
is goed m'n jong, altijd jezelf blijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:51 schreef Piovan het volgende:
Wat maken jullie toch problemen over knap zijn?
Wat boeit mij het toch, niks. Jullie zitten er meer mee dan ik
Uhm, ik kan ook eens weekend wegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef Plzzakoppo het volgende:
waarom postte je zo lang niet meer dan?
joajoaquote:
Stof om uren over te filosoferen, me dunkt.quote:You are so ugly, that at birth the doctor didn't slap you but both ya parents
en jij geen foto's in je Fo Bo plaatsen he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Haaarbal het volgende:
Even uithuilen, dat hoort.
Maar dit is alweer een kuttopic geworden
Piovan, you suck, en geen foto's meer posten van je knar, ok?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dit topic doet me denken aan een uitspraak gemaakt in de verfijnde culturele programma "Yo Mamma"
[..]
Stof om uren over te filosoferen, me dunkt.
Nee als ik zo'n knar zou hebben dan zou ik dat niet doen, maar dit is mijn anonieme fapfapfap account, dus..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:54 schreef murp het volgende:
[..]
en jij geen foto's in je Fo Bo plaatsen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |