quote:
Waar haal jij het vandaan dat ik geen één opleiding heb gehad?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef Piovan het volgende:
[..]
Zegt de stratenmaker zonder opleiding![]()
Pas op, anders ga ik ook een bash-opmerking verzinnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Ach, er is een troost, die zo liggen te bashen hebben zelf allemaal geen foto's in hun fobo.
sorry...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:33 schreef Dagonet het volgende:
Even resizen is er ook niet meer bij tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Piovan heeft meer voorstanders dan jij![]()
![]()
Jij hebt je tenminste voorgeplant, het ultieme doel, piovan daarentegen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zelfs ik heb wel eens mijn dag niet.![]()
Als je je tanden uit wilt kunnen schijten moet je dat zeker doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik pis je later in je nek als je steentjes bent aan het leggen.
Ach dat lukt hem ooit ook wel. tegen betalingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Jij hebt je tenminste voorgeplant, het ultieme doel, piovan daarentegen..
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als je je tanden uit wilt kunnen schijten moet je dat zeker doen.![]()
hehe, pissen dus piovanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als je je tanden uit wilt kunnen schijten moet je dat zeker doen.![]()
gelukkig dat jij dat niet gedaan heb....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
ik vraag me af waarom je zulke foto's online zet
Asjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach dat lukt hem ooit ook wel. tegen betaling
Het was eindelijk een beetje uitgewaait, komt hij er zelf weer mee aanzetten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ach dat lukt hem ooit ook wel. tegen betaling
Kunnen we het onderwerp, Pio's kop, nu met rust laten? Zo boeiend is het eigenlijk ook weer niet.
Ga je ook nog met een intelligente opmerking komen vandaag?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Piovan het volgende:
Het gebeurt de beste zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |