Hoezo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Rhanna, je hebt het topic gesloopt
![]()
Geprobeerd, maar de rechter op de bek rammen als je verliest is niet handigquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef Rhanna het volgende:
GOede onderbouwing!
Die redevoering!
Ooit gedacht aan een loopbaan in de advocatuur?
Nouja, dat was ik. Ik stond nog verkeerd ingelogd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:33 schreef mrdjey het volgende:
[..]
3 dagen geleden was ze nog vrijgezel?
Nee joh! Ik heb een wachtwoord op mijn account staan! en hij vertrouwd mij volledig. Terecht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
en nu hopen dat die niet je internet history door spit en dit topic vind
Je liegt !!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb een wachtwoord op mijn account staan! en hij vertrouwd mij volledig. Terecht.
1 2 3 | weet hoe ze dr internet geschiedenis moet wissen. Dat doe ik sowieso al iedere keer. |
Leuk zo'n relatie die gebaseerd is op openheid. Ik hoop dat ie dat sperma vannacht ruikt, het oplikt en het in je gezicht uitkotst.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef Silvieja het volgende:
En ik ben niet een of andere n00b hoe niet weet hoe ze dr internet geschiedenis moet wissen. Dat doe ik sowieso al iedere keer.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb een wachtwoord op mijn account staan! en hij vertrouwd mij volledig. Terecht.
geen ideequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef 1299 het volgende:
Beter nog: hoe lang duurt het nog voor dit topic uit mijn Active Topics lijst is![]()
nog 114 reactiesquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef 1299 het volgende:
Beter nog: hoe lang duurt het nog voor dit topic uit mijn Active Topics lijst is![]()
Dat wilde ik ook vragen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef 1299 het volgende:
Nu weet ik opeens ook wat ze bedoelen met "ik ben niet dik, ik houd vocht vast!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:41 schreef k3vil het volgende:
Denk je nou echt dat het sperma je kut uit komt druipen, hoe denk je dat zij zo geworden is.
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |