Putje raakt verstopt van de liters sperma, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
hoe bedoel je als je gaat douchen dan merkt hij dat?
ik denk zoiets van "Hey schat, er loopt sperma uit je kut!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
We hebben de afspraak dat we maar 1x in de twee weken douchen. Dit om water te besparen. Als ik nu ga douchen, dan wordt heel de douche nat. en merkt hij dat ook aan mij. En dan is het uit. En dat wil ik niet. Maar als hij die sperme merkt dan is het ook uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
wtf, woon je in een kraakpand met een regenopvangbak douche systeem ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
We hebben de afspraak dat we maar 1x in de twee weken douchen. Dit om water te besparen. Als ik nu ga douchen, dan wordt heel de douche nat. en merkt hij dat ook aan mij. En dan is het uit. En dat wil ik niet. Maar als hij die sperme merkt dan is het ook uit.
dat is dus als je NIET gaat douchen hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik denk zoiets van "Hey schat, er loopt sperma uit je kut!"
Nee inderdaad, want tijdens het douchen kruipt het weer terug.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is dus als je NIET gaat douchen he
Dan zou ik de wc-borstel er maar even doorheen halen, of eventueel een tandenborstel, alleen dat merkt ie natuurlijk, als ie jullie gezamelijke tandenborstel dan weer gebruikt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef Silvieja het volgende:
[..]
We hebben de afspraak dat we maar 1x in de twee weken douchen. Dit om water te besparen. Als ik nu ga douchen, dan wordt heel de douche nat. en merkt hij dat ook aan mij. En dan is het uit. En dat wil ik niet. Maar als hij die sperme merkt dan is het ook uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |