Of je maakt er een siroop van, heerlijk met aardbeien!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:33 schreef MissHobje het volgende:
Aceto balsamico is een azijnen die kun je prima gebruiken in salades dus
![]()
tsjek
Kan ook.. of bv courgette, ui, champignons, aubergine dat soort groenten roerbakken met wat tijm, knoflook (peper en zout) en afblussen met balsamico azijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:54 schreef Emoticon het volgende:
[..]
Of je maakt er een siroop van, heerlijk met aardbeien!!
nou?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef Eltonno het volgende:
maar ik heb ook een geweldig dessert recept met in balsamico geweekte aarbeien
Kweet het niet precies uit mijn hoofd, dan zou ik mijn moeder moeten bellen , maar het komt ruwweg hier op neer..quote:
Mams was nog wakker, even het recept aangepast tot preciese hoeveelheden...quote:
Ja das ook zoiets....Ik heb ook geen idee wat dat is....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef teigan het volgende:
Dan kan ik hier ook vast mijn vraag wel kwijt..
Ik heb recepten voor ijs, en daarin staat dan als benodigdheid: geklopte dikke room..
Welke soort room moet je dan gebruiken?
gewoon slagroom gebruiken en lekker dik opkloppen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef teigan het volgende:
Dan kan ik hier ook vast mijn vraag wel kwijt..
Ik heb recepten voor ijs, en daarin staat dan als benodigdheid: geklopte dikke room..
Welke soort room moet je dan gebruiken?
Jammiequote:
Creme fraiche kun je gewoon warm gebruiken hoor niets mis mee alleen de kans op schiften is wel groot en daarmee moet je een beetje uitkijken, want dat verpest wel de structuur uiteraard.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap het niet...heb gisteren een preitaart gemaakt, door prei en brocoli te koken (paar minuten) en dan afgieten, eitjes erdoor en creme fraiche...maar ik lees hier dat het juist niet warm gebruikt moet worden? ik dacht altijd juist wel...wat kan ik dan beter gebruiken in mijn groentetaart?
Ik gebruik het heel erg veel, je moet er gewoon mee opletten that's all.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is de kans op schiften met crème fraîche helemaal niet groot. Het is juist geschikt voor warme gerechten door het hoge vetpercentage.
Geef eens een voorbeeld van verkeerd gebruik?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik gebruik het heel erg veel, je moet er gewoon mee opletten that's all.
En het is prima geschikt voor warme gerechten maar schiften ligt echt wel op de loer bij verkeerd gebruik.
Kiep het maar eens in een pan soep die net nog kookt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van verkeerd gebruik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |