Piovan heeft meer voorstanders dan jijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent heel krampachtig je eigen hachje aan het redden mbt piovan en zijn foto. Dikke vriendjes gaan jullie worden
tss, wat kan mij piovan nou schelen, ik ben altijd eerlijk geweest....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:00 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
En jij bent heel krampachtig je eigen hachje aan het redden mbt piovan en zijn foto. Dikke vriendjes gaan jullie worden
Like I give a Fuckquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Piovan heeft meer voorstanders dan jij![]()
![]()
Nou dan, maak je dan ook niet druk om zijn gehuil over zijn foto, hij plaatste die zelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef murp het volgende:
[..]
tss, wat kan mij piovan nou schelen, ik ben altijd eerlijk geweest....
maar je luisterde welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef Plzzakoppo het volgende:
[..]
Nou dan, maak je dan ook niet druk om zijn gehuil over zijn foto, hij plaatste die zelf.
of je was hard leers en je er is voor je gekozenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Plzzakoppo het volgende:
Ik luisterde wel?
lusikniequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:03 schreef Piovan het volgende:
Ja, en nu iedereen bier.
euhm.... doe maar een sappiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
cola ? sinas? icetea? appelsap?
zeg het maar
Ja heb je me gemist?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:19 schreef Renesite het volgende:
Oh god. istie er weer
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja heb je me gemist?
En wtf is dit willen de mensen opflikkeren die mij geen warm onthaal willen geven![]()
Ik heb je wel gemistquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja heb je me gemist?
En wtf is dit willen de mensen opflikkeren die mij geen warm onthaal willen geven![]()
Doe eens kusje geven op me bipsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemistJa joah jeweet!
Doe die sluier eens uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doe eens kusje geven op me bips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |