Vanmiddag hoorde ik Huub een keer zeggen dat hij Jaap al zichzelf heeft horen tegenspreken. Ik hoop dan ook dat hij hem niet vertrouwt en het HES-pact in stand blijft.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Natasia wil een compliment: "Ik hoor jullie niet. Smaakt het?"
Iedereen: "Ja"
Huub: "Niet te eten"
Uhmz...de immunuteit voor Jaap is 2 rondes geldig (6 weken), maar de immuniteit van de andere persoon is ALLEEN de komende ronde geldig. Dus als NatasJa Amanda eruit stemt de komende ronde, zullen de eerstvolgende keer daarop Brainless en NatasJa elkaar kunnen dekken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
De immuniteit geldt voor 2 stemmingsrondes.
Natasia heeft heus wel door dat als eerst Amanda weggaat, de tweede ronde zij of Brian zal moeten moven
Wat is R&P ?quote:
Zie je het ons kent ons ook al?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Hoeveel verschillebnde mensen posten hier eigenlijk op COS regelmatig? een stuk of 100 ofzo, ik zie wel veel vaste klanten hier volgens mij.
Ja zelf een nijlpaard heeft nog meer tafelmanieren. Het valt me nog mee dat hij niet heel het tafelkleed er afroust en dan al het eten met servies in een keer in zijn bek laat glijden.quote:
Hij antwoordde......de XTC was heerlijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
Huub heeft een kijkers?
kijkers van ogen of wij?![]()
Gelijk heeft ie...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef Gigageil het volgende:
Jaap denkt : Moet ik de hele avond teren op die vloeibare rotzooi ?![]()
Tja misschien zijn ze toch wel zeker van elkaar. Ze doen niet bepaald hun best om Jaap in hun groep te krijgen iig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik Huub een keer zeggen dat hij Jaap al zichzelf heeft horen tegenspreken. Ik hoop dan ook dat hij hem niet vertrouwt en het HES-pact in stand blijft.
Ik zeg nietsquote:
complimenten vragen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie...
Waarom vraagt Nasty om de drie minuten of het smaakt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |