Albers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:48 schreef Bastard het volgende:
Ben benieuwd naar het team Spyker.. toch Nederlands hoe fucking cool is datWil zien wat Alonso gaat doen, hoe Raikkonen het gaat doen.
En hoop dat we op een of andere manier die symphatieke nederlander nog zullen zien, god hoe heet ie ook alweer.Die blonde gast.
lijkt me coolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
Het gerucht gaat dat de maart editie van het Official Xbox 360 Magazine aanwijzingen zou bevatten over enkele exclusieve songs voor Guitar Hero II. Een van deze songs zou de Mjolnir Mix Halo 2 theme mix worden. De Mjolnir Mix staat bekend om zijn unieke gitaargeluid gespeeld door Steve Vai. Of de Mjolnir Mix standaard bij Guitar Hero II zit of dat hij wordt aangeboden als een download is helaas nog niet bekend.
Halo 2 Song
Steve Vaiéén van de betere gitaristen.
Wii?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef ChOas het volgende:
F-watte ??
racenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:16 schreef ChOas het volgende:
F-watte ??
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je wel ieder grappig bedoeld plaatje van internet gaan posten
Ik vind hem in RBS niet zuiver schieten, dus nee das niksquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
[afbeelding]
niks voor jouw? ak47 wigga style
Oh dan krijg ik m ook weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:50 schreef kepler het volgende:
godverdomme
belasting-aanslag van de gemeente delft gekregen, 325 euro
voor zo'n kleine kamer
ja dat kan, maar aangezien ik op bijstandsniveau zit qua inkomen kan ik ook kwijtschelding aanvragen. Ik ga iig alles proberenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan krijg ik m ook weer.Maar betaal maandelijks dat bedrag af geloof ik, kan jij dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |