Ah okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Leonos het volgende:
Ja, ben in de 013 geweest. Maar erg bijzonder vond ik het niet maar wel leuk natuurlijk
Bedoel je live of op cd (de muziek zelf)?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar je vond ze niet qua stijl heel anders dan andere bandjes? Ik vind ook dat heel veel bandjes op elkaar lijken, maar van The Fratellis vind ik juist dat ze een eigen sound hebben
Ik bedoel de muziek. En tja live niet echt onderscheidend? Ze spelen net als iedere band de nummers van hun cd dus ik zou niet weten hoe je je live zou moeten onderscheidenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bedoel je live of op cd (de muziek zelf)?
Live vind ik ze niet echt onderscheidend van anderen ofzo, al is het wel leuk.
De muziek zelf heeft inderdaad wel een iets andere stijl dan het gemiddelde indie bandje, daarom vind ik het ook leuk. Het is niet echt 1 in een dozijn.
Sommige bands hebben 'iets' extra's live, ik zou ook niet weten hoe ik het moet omschrijvenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel de muziek. En tja live niet echt onderscheidend? Ze spelen net als iedere band de nummers van hun cd dus ik zou niet weten hoe je je live zou moeten onderscheidenIk vond dat de zanger best wat contact zocht met het publiek, dat vind ik altijd wel sympathiek. En hij zei na ieder nummer heel verlegen 'thank you', dat siert ze ook wel. Maar bijna alle optredens lijken op elkaar, het is ook moeilijk om je daarin te onderscheiden denk ik...
Nieuwe album is erg goed! 1ste paar nr's zijn iets rustiger, laatste nr's zijn wat harder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef JeroenV het volgende:
Ben vooral benieuwd naar het nieuwe album, de concerten sla ik wel even over...
Ik wist niet eens dat ze in Paradiso zouden staanquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:02 schreef Breuls het volgende:
Gezien het feit dat het 398 dagen geleden is dat hier iemand voor het laatst heeft gepost, zullen er vanavond niet veel FOK!kers in Paradiso zijn, vermoed ik?
Het album is van september 2006.quote:In 2007 brak the Fratellis door met hun album 'Costello Music' met catchy deuntjes en gezellige ritmes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |