Je kan op Jimmyalter.com kaartjes winnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan aan het werk ben, want het is vlakbij waar ik op dat moment zit.
Nouja, ik ga die avond toch al naar 013.
Jeequote:
Ik had hem vanmorgen ook weer in mijn diskman zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee![]()
Zit nu weer te luisteren, kan er maar geen genoeg van krijgen
Pfeiffer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ben snotverkoudenMaar ik ga vanavond lekker wel, vandaag maar aan de thee en de vitamientjes. Stomme pfeiffer
Dank jequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Pfeiffer?
[afbeelding]
Tot vanavond iig(Ik ga gewoon op het gesnotter af
)
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:47 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, wij zagen de drummer nog het hotel in gaan toen we op de bus zaten te wachten. Dronken en met een vrouw![]()
Dat gaf hij toch aan die meisjes met dat "May we have your drumsticks pretty please?" bord?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
Hij had aan het einde ook sjans met iemand, daar gaf hij drumstokjes aan...
Ja, de eerste set, in het begin. En die werden niet door de drummer overhandigdquote:Op woensdag 11 april 2007 11:12 schreef Hythloth het volgende:
[..]
Dat gaf hij toch aan die meisjes met dat "May we have your drumsticks pretty please?" bord?
Gister in amsterdam stonden er meerdere handelaartjes voor de deur.. Grote kans dat je wat vind dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:12 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand of ik vanavond aan de deur van de 013 nog kaartjes kan kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |