Zo hoort hetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef MaJo het volgende:
Nog 2 wekenIk luister het album nog steeds zowat elke dag
Ik denk dat ik het voorlopig wel leuk blijf vinden. De menigte die als domme schapen Chelsea Dagger mee zingt zal sneller afhaken. (Er zijn ook skihut versiesquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit bandje populair blijft.
Ach, jij bent ook een schaap.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorlopig wel leuk blijf vinden. De menigte die als domme schapen Chelsea Dagger mee zingt zal sneller afhaken. (Er zijn ook skihut versies)
Ik vind de skihut versie anders best leuk als je na een dag skieën met je lamme harses in een bar staat te springenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het voorlopig wel leuk blijf vinden. De menigte die als domme schapen Chelsea Dagger mee zingt zal sneller afhaken. (Er zijn ook skihut versies)
quote:
Goed excuusquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind de skihut versie anders best leuk als je na een dag skieën met je lamme harses in een bar staat te springen
bronquote:"Ooh La Hot Love (a combination of Goldfrapp's "Ooh La La" and T.Rex's "Hot Love") - performed by The Fratellis
Jammer dat ik dan aan het werk ben, want het is vlakbij waar ik op dat moment zit.quote:Signeersessie en optreden The Fratellis woensdag 11 april in Rotterdam
Exclusief akoestisch optreden The Fratellis in Orange Flagship store
Den Haag, 6 april 2007 - Woensdag 11 april treden The Fratellis op in de Orange Flagship store, Lijnbaan 54 in Rotterdam. Vanaf 13.30 uur speelt de Schotse band o.a. zijn meezinger 'Chelsea Dagger' in een kleine, intieme setting. Aansluitend zal de groep een signeersessie houden voor alle fans.
Kaarten voor het optreden zijn alleen te winnen. Via www.orangemusic.nl en www.mtv.nl kunnen fans een kaartje proberen te bemachtigen. De signeersessie van The Fratellis in de Orange Flagship store is vrij toegankelijk en vindt om 14.00 uur plaats.
The Fratellis zetten de boel op stelten tijdens hun Europese tour waarbij ze ook de grote concertpodia van ons land aandoen. Op 10 april geven The Fratellis een uitverkocht optreden in de Amsterdamse Melkweg, voor het optreden op 11 april in 013 te Tilburg zijn nog een aantal kaarten verkrijgbaar. Om een akoestisch optreden van de band te zien in de Orange Flagship store te Rotterdam is dus een bijzondere aangelegenheid. Met de megahit 'Chelsea Dagger' zijn The Fratellis immens populair in Nederland en hun nieuwe single 'Henrietta is inmiddels veelvuldig op de radio te horen. Jon, Barry en Mince van The Fratellis komen uit Glasgow en combineren op hun debuutalbum 'Costello Music' het beste van rock, punk en Britpop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |