Die geweldigequote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef supkaa het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de meiden van de vorige cycle? Nicole etc.
Nee, dat had Mollie moeten zijn. Nadat zij eruit was gestuurd was het programma minder leuk voor mij om te volgenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
ik wist het al van het begin omdat ik het opgezocht had. Vind het echt geen terechte winnares.
Ik vind haar nog steeds niksquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Nilasha het volgende:
[..]
http://www.stormmodels.com/womendetails.html?id=3296&image=33715
Vreemd. Want Kim is bij Elite, en werkt ook heel veel.quote:
Op die bovenste foto herken ik haar nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Rebbedebje het volgende:
En even recent on topic.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier lijkt ze meer op Tyra dan op haarzelf
[afbeelding]
Deze foto werkte niet dus hier een linkje, finalefoto samen met Tyra:
http://www.topmodelgossip(...)-with-tyra-banks.jpg
Opzich vind ik haar geen slechte winnares, maar ik ben ook niet laaiend enthousiast.
(ze lijkt me in ieder geval wat minder backstabbig dan Joanie en Jade, al vond ik jade misschien nog de beste)
Joanie was een tikkeltje oud voor een startend model. 24, dacht ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Danielle heeft inderdaad niet veel looks.
Joanie is meer veelzijdig. Ik ben toch benieuwd wat hen Danielle tot winnaar heeft gemaakt..
Eerste ronde?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Zeeltje het volgende:
Dus de enige modellen die succes hebben zijn: mollie sue, die ene van de eerste ronde.. iets met een E dacht ik
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef Zeeltje het volgende:
Ja elyse! die doet het goed in tokio Hong Kong!
De winnares van cycle 1 is echt arrogant. Die komt nu ook vaak voor bij sbs 6. Je hebt daar een top 100 en vorige keer was het met lekkerste lichaam en zij gaf ook commentaar.
Adriaan heet ze ofzoiets. ( ben niet zo goed in namen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |