Neh.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Joannie komt er zo ook wel denk ik.
Gezeik... Ik kan haar altijd gewoon verstaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Ace1 het volgende:
Wat een slechte keus zeg... kutaccent van die danielle.
Jammer zeg. dat J & D het niet zo goed doen. Wel stom al je je verslaaptquote:Op maandag 12 maart 2007 22:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Neh.
Ze had wel een job voor Beyoncé's House of Derion, maar ja, toen versliep ze zich en werd ze alsnog ontslagen.
Danielle doet het ook niet denderend trouwens.
Sara was signed bij Elite, maar is een maandje geleden zelf gestopt, ze vond het toch tegenvallen, en die druk op haar om nóg dunner te zijn vond ze ook niks, ze is terug gegaan naar Washington en gaat waarschijnlijk de advocatuur in.
Mollie Sue rockt Vogue Japan en weetikwat allemaal.
En de rest doet ook geen fuck volgens mij.
www.fansofrealitytv.comquote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Jammer zeg. dat J & D het niet zo goed doen. Wel stom al je je verslaapt![]()
Hoe kom je aan deze info eigenlijk?
Nog dunner? Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel schrok bij die bikinishoot van haar ribben, terwijl ik normaal gesproken echt niet zo'n 'ieh anorexia'-zeikerd ben.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sara was signed bij Elite, maar is een maandje geleden zelf gestopt, ze vond het toch tegenvallen, en die druk op haar om nóg dunner te zijn vond ze ook niks, ze is terug gegaan naar Washington en gaat waarschijnlijk de advocatuur in.
Wat een lekker wijf was dat he, godverdommequote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Toeps het volgende:
Mollie Sue is trouwens sinds kort ook signed bij Storm: http://www.stormmodels.com/index.html
Net als Kate Moss en zo.
ja net als de beroemde danseres grace kellyquote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef MUUS het volgende:
Potverdikke, wat was die laatste foto van Joanie mooi.
Mhehehe.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja net als de beroemde danseres grace kelly
Ze is veel langer dan de anderen. Dan moet je relatief dunner zijn, je moet immers in dezelfde kleren passen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nog dunner? Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel schrok bij die bikinishoot van haar ribben, terwijl ik normaal gesproken echt niet zo'n 'ieh anorexia'-zeikerd ben.
quote:For me, in particular, I definitely felt a lot of pressure to be thinner. I am taller; I'm 6'1". I'm taller than the average model. It really is a numbers game. You need to fit the measurements of the designers. I just, with my body type it isn't natural for me to be a size zero. So there is definitely that pressure out there.
http://www.stormmodels.com/womendetails.html?id=3296&image=33715quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Toeps het volgende:
Mollie Sue is trouwens sinds kort ook signed bij Storm: http://www.stormmodels.com/index.html
Net als Kate Moss en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |