shit, te laat, wou je net uitmaken voor ou******quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben al zóóó oud, dat ik me de reclame voor KingKorn brood nog levendig voor de geest kan halen.
"Ik ga bij Japie wonen!"
Edit:Grappig, geluid van stream 3 en het beeld van stream1, is het net of hdnkkk echt gitaar kan spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag de verwarring al aankomen![]()
Fuckers van DGK_REDACTIE lopen ons gewoon te fokken !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:17 schreef lillkiss het volgende:
stream op huub en syl pleeze???
Ik wil Carlos zijn adviezen voor Jaap graag horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Natasia straks ook nog zangles
Kunnen we kiezen uit Brian zijn gitAar les o Natasia haar zangkunsten.
Doe dan de poort maar.
Gemeen zijn ze he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fuckers van DGK_REDACTIE lopen ons gewoon te fokken !![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef BBW het volgende:
brian zn gitaar is me ook vals
OOOOO wat ontzettend jammer dat ik die acteerles gemist heb, waren er bewoners die wel een "voldoende" scoorde met hun monoloog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Gokje......Snollie is ontzettend afgegaan bij het voordragen van haar monoloog, en durft nu haar giechel niet meer open te doen ( niet dat het nodig is hoor)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |