Gemeen zijn ze he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fuckers van DGK_REDACTIE lopen ons gewoon te fokken !![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef BBW het volgende:
brian zn gitaar is me ook vals
OOOOO wat ontzettend jammer dat ik die acteerles gemist heb, waren er bewoners die wel een "voldoende" scoorde met hun monoloog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Gokje......Snollie is ontzettend afgegaan bij het voordragen van haar monoloog, en durft nu haar giechel niet meer open te doen ( niet dat het nodig is hoor)![]()
Ze vertellen er niet veel over , Huub zei net dat het leek op Idols, compleet met 2 juryleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
OOOOO wat ontzettend jammer dat ik die acteerles gemist heb, waren er bewoners die wel een "voldoende" scoorde met hun monoloog?
Zou het werken, dan ga ik er in meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Maria44 het volgende:
Zeg, vinden jullie Natasia, Brian en Amanda ook zulke lieve, leuke, eerlijke, vriendelijke, beleefde, oprechte bewoners? Zou toch jammer zijn als die eruit gestemd werden he? Die irritante Huub en die vervelende Sylvia, alsmede slijmerige Eric en jankende Japie moeten gewoon eruit gestemd worden heh? Toch?Ben blij dat ik die muzikale Brian op de streams heb en lieffie Amanda.
er kunnen tog ook 4 mensen op een rij zitten dat is ook 200 kg zelfs meer!! dus slaat nergens opquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Maria44 het volgende:
Ben blij dat ik die muzikale Brian op de streams heb en lieffie Amanda.
Kunnen ze geen luchtkussen bestellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Het is net een springkussen zo.![]()
Het gaat om KG per vierkante cmquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef lillkiss het volgende:
[..]
er kunnen tog ook 4 mensen op een rij zitten dat is ook 200 kg zelfs meer!! dus slaat nergens op
Dan is het gewicht wel verdeeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef lillkiss het volgende:
[..]
er kunnen tog ook 4 mensen op een rij zitten dat is ook 200 kg zelfs meer!! dus slaat nergens op
ik zeg toch ook niet, dat het niet sneu voor hem is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:28 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja oke.... maar tog.. ik vind het wel sneu voor die kerel
Je krijgt gelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Natasia straks ook nog zangles
Kunnen we kiezen uit Brian zijn gitAar les o Natasia haar zangkunsten.
Doe dan de poort maar.
Hadden ze maar kwaliteitsbanken moeten kopen ipv Morresmeubel rommel neerzetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
ik zeg toch ook niet, dat het niet sneu voor hem is.
ik zag alleen die bank doorzakken, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |