Van mij mag Japie hem uithollen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:16 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
En dat nare mannetje heeft al 50K in z'n zak, ik snap niet dat ie daar nooit op teruggepakt werd/wordt door huub en co, hij moet gewoon z'n gore b*k houden bij stemmingen, ff niks meer voor die man.
Rood is lekker maar niet teveel van drinken anders word je net zoals Japioquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
ff offtopic maar ik heb net voor het eerst dat Fernandes spul gehaald, zag Huub het o.a. vaak drinken in DGK en ben toch weleens benieuwd hoe dat smaakt, kon het eerst niet vinden (AH had het niet) maar toch gevonden!
De groene is lekka lekkaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
ff offtopic maar ik heb net voor het eerst dat Fernandes spul gehaald, zag Huub het o.a. vaak drinken in DGK en ben toch weleens benieuwd hoe dat smaakt, kon het eerst niet vinden (AH had het niet) maar toch gevonden!
Ja? en? Was het te zuipen ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
wannabequote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
En hoe smaakt het?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
mwa, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, heb je al een filmpje van het telefoongesprek tussen zdngmw en Wilgo?
Soort "Cherry cola"?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Rood is lekker maar niet teveel van drinken anders word je net zoals Japio![]()
die staat op tien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, heb je al een filmpje van het telefoongesprek tussen zdngmw en Wilgo?
Hij is absoluut a-muzikaal, geen lol aan om mee te werken als muzikantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef Borga het volgende:
Breenless zijn teachers zijn hem helemaal zat ...Ze willen niet meer,worden helemaal gek van hem...
Vertelde hem net dat: ''Door vaker te zingen ga je niet beter zingen''
Ze willen er vanaf
Nog niet geprobeerd, nu red bull en vanavond eerste blikje uitproberen (de groene)quote:
Nee veel lekkerderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soort "Cherry cola"?
Maargoed, zijn wel weer hele saaie streams op het moment
Het is echt mierzoet, maar zo nu en dan erg lekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, nu red bull en vanavond eerste blikje uitproberen (de groene)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, nu red bull en vanavond eerste blikje uitproberen (de groene)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
Brians gitaar is bijna klaar voor de ZWEMLES
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |