Zojuist komt ze namelijk samen met mijn moeder (die een half uur daarvoor in haar eentje even naar de winkel ging
![]()
) thuis, en roept als een gek door de kamer "IK BEN GESLAAGD!!"
Oh fijn, ze heeft haar rijbewijs dus blijkbaar gehaald
![]()
. Iedereen bleek te weten dat ze vandaag op moest... mijn ouders, vrienden/vriendinnen, zelfs haar complete klas... behalve ik dus, want ik ben toch maar een irritant kutbroer
![]()
.
Nou goed, ik heb dus maar 'proficiat' gebromt (wat ze volgens mij niet eens heeft gehoord door dat achterlijke gespring en gekrijs), en ben weer verder gegaan met waar ik mee bezig was. Komt mijn moeder een paar minuten later doodleuk aanzetten "zou je je zus niet feliciteren?". Ja vast... mij opzettelijk vergeten te informeren, maar dan moet ik haar vervolgens wel gaan omhelzen en meefeesten?! Bekijk het
![]()
.
Maar goed, de moraal van het verhaal is dus dat ze vanaf volgende week in haar gratis autootje kan gaan rijden, met benzine uiteraard betaald door papa, en dan kan ze met alle stoere vriendinnen al (stiekem) paffend boetes gaan verzamelen, die mijn ouders toch voor haar dokken, want ze is zo zielig en heeft nergens geld voor....
Basht mij hier nu allen, want ik ben een jaloerse homo!
![]()
(die al jaren zijn rijbewijs heeft)