*Als u niet vieze dingen en lichamelijke lasten wilt lezen, klik dan dit topic weer weg, gezeik dat je het niet wilt lezen word genegeert daar u zelf verantwoordelijk bent waar uw ogen op richten.Ik was door een vriend en zn vriendin bezocht om even door de stad te lopen voor de gezelligheid, dus ik dacht vooruit ik ga even mee, maar hoe verder ik liep hoe waziger ik werd alsof ik gezopen had, ik ging maar naar huis, op de bank liggen en maar even de tv aan dan.. want ik voelde me echt niet goed meer opeens.
Toen werd ik misselijk als de kloten en moest meteen 2x overgeven, terug de kamer in voelde ik mn kop zoemen en bedacht ik dat het beter was om snel even in mn bed te gaan liggen, wat ik ook nog net op tijd haalde, kreeg opeens vreselijke buikpijn, het enige wat ik uit kon brengen was "stop stop stop" en dat letterlijk anderhalf uur lang, toen weer opgestaan en nog net optijd de keuken gehaald (wilde water pakken) en moest meteen weer overgeven waarna ik ook meteen naar de wc strompelde om daar te gaan diareeen, ja dat was de helft van de pret want mn hele lichaam transpireerde op dat moment en zelfs met de kachel aan trilde ik alsof ik op de noordpool stond.
Ik was goed ziek en ik wist het...
Na mijn koker afgeveegd te hebben pakte ik snel een lege fles en vulde deze met water om uitdroging te voorkomen, en ging ik weer op de plee zitten, dit scenario was mij bekend toen ik ooit eens kleanprep moest drinken voor een colonoscopie... maar gelukkig zat er in dit water geen kleanprep
![]()
Nu was het wel even erger, ik trilde nogsteeds, was helemaal nat van het traspireren, mijn kop voelde aan alsof ik net naar the box had geluisterd (wat ik overigens gelukkig nooit doe)
en dacht dat ik elk moment kon flauwvallen, na de 2e keer op de plee gezeten te hebben was ik redelijk leeg aan ontlasting, maar mijn brandend maagzuur begon zich te manifesteren in de meest kwaadaardige vorm die ik ooit heb meegemaakt, aan de lopende band kwam er lucht (net als moeten boeren) in mn keel tezamen met brandend maagzuur, hier heb ik vaker last van maar heb ik medicijnen voor dus daar nam ik een van, waar de brandend maagzuur door gestilt werd maar de luchtbellen niet... daar moest ik mij maar bij neerleggen.. en dat deed ik ook.. op de bank welteverstaan wegens mijn op dat moment optredende paniek zocht ik afleiding terwijl ik probeerde te slapen...
Maar na 4x indutten en wakker worden wegens opnieuw teveel luchtbellen in mn keel en nekkrampen toch in mn bed gaan liggen, toen begonnen de hallicunaties en nachtmerries ook nog eens..
Ik dacht dat ik me niet kon bewegen mits ik in gedachten eerst bepaalde bewegingen moest maken, dit zal wel heel vaag klinken maar beter kan ik het niet uitleggen, gelukkig viel ik later wel in slaap waarvan ik me herinner dat ik klote dromen had maar wat er in afspeelde weet ik ook niet meer..
De volgende dag was goddank de buikpijn weg, maar ik voelde me nogsteeds helemaal lam, had 0,0 zin in eten en drinken was dan ook het enige (water hele dag door en 2x kopje anijs thee) dat ik voor elkaar kreeg...
Ik ben de hele dag ook maar voor de tv op de bank blijven liggen want ik voelde me nogsteeds zwaar klote..
3 dagen later, 2 dagen niet gegeten gisteravond even een paar aardappeltjes en groentenburgertje (meer kon ik echt niet, was zowieso bang om te moeten overgeven)
Vandaag lichtgekleurde ontlasting en weer beetje buikpijn, waarschijnlijk te vroeg weer 'normaal' voedsel gaan eten dus ik ga vandaag wat appels proberen te halen als mn buik het even toelaat naar de stad te gaan...
Die vriend op het begin van het verhaal was ook ziek geweest, buikgriep..en daarvoor een aantal kinderen die hij kent via zn vriendin hetzelfde, mijn moeder schijnt nu ook wat ziek te zijn...
Ik denk daarom dat het een buikgriep virus is en zoja zal ik er nog wel even mee zitten...
All in all, buikgriep is best klote.
Omschrijving buikgriep virus:
quote:
Buikgriep (gastro-enteritis) is een ziekte die gekenmerkt wordt door een ontsteking aan de slijmvliezen van de maag en de darmen. De meest algemene symptomen zijn buikpijn, weinig eetlust, koorts, diarree en braken.
Buikgriep kan worden veroorzaakt door een besmettelijk enterovirus, een bacterie (voornamelijk in de derde wereld) of een parasiet.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.