Die zijn op 19 februari al bekend gemaakt hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je vergeet !!! (chk chk chk), die waren toch ook nog niet bekend? (en zijn wel heel tof)
dat zijn echt de enige namen waarbij ik denk: "been there done that, history is history"....quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weer niks boeiends voor mij. Na de bekendkaming van Metallica / Pearl Jam / Beastie Boys weinig boeiends meer gezienGelukkig was er al genoeg leuks bevestigd
Waa! Komen die dan, nee toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:20 schreef TheArowana het volgende:
(waarschijnlijk omdat je nog van de vorige generatie festivalgangers bent)
Enter Shikarihaha
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
Nieuwe namen:
Air
Billy Talent
Lily Allen
Enter Shikari
Amy Winehouse
![]()
Staat nu ook op Grazquote:
nice gedaanquote:
DM?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:04 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben blij dat ik weer kaartjes heb, maar metallica had wat mij betreft niet weer opnieuw hoeven te komen.
Staat er trouwens als suprise act hier ook geen DM?
Zouden de dolly dots dan ook TW aandoen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef TheArowana het volgende:
Nee man, dat is toch geen verrassing meer? Het gaat om Doe Maar!
Meer iets voot TW Classic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef tarzan1 het volgende:
Peter Gabriel werd bevestigd op teletekst en het stond ook op de site van "de morgen" een belgse krant. maar nu is het blijkbaar weer weg gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |