abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47501385
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
Precies, laat iedereen gewoon op zijn/haar eigen manier het festival beleven.
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:03:37 #177
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47502958
nja als ik iemand zie lopen met hakken in de modder en de hak breekt af.. dan moet ik toch wel hard lachen, en vind ik het gewoon DOM...dat ze hakken aan heeft
The girl that lost her mind
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:22:12 #178
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_47534215
quote:
Haha wat een ergernissen hier zeg. Ik vind het juist wel leuk dat er niet alleen maar ongewassen alto's met Metallica shirts uit 1993 rondlopen. Laten we wel wezen, Werchter is gewoon een ontzettend mainstream festival, waar ook dit soort meisjes op afkomen. Ik zie niet in wat daar mis mee is, of waarom je je daar uberhaupt aan ergert.
Ik heb dat douchen op festivals ook nooit zo begrepen hoor, daar hoef je helemaal geen stinkende alto voor te zijn volgens mij. Ik vind het onhandige, oncomfortabele douches en ga er niet graag onder staan. Niet douchen is ook geenszins ongezond en een beetje stinken wel zo charmant na een festival. Daarbij heb ik helemaal geen vervelende lijflucht. Nouja, eigenlijk heb ik gewoon geen zin in de rij te staan voor de douche en nat/klam van het water terug naar de tent te sjokken. Bovendien zou ik niet weten wanneer ik moet douchen. Als je niet slaapt ben je toch op het festivalterrein? Alsof ik daar wat van zou willen missen

Maar toch, die ongewassen alto's hebben heel het festivalgebeuren gemaakt tot wat het is toch? En nu komen er van die festivalpods om het van ze af te pakken
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 22 maart 2007 @ 01:05:21 #179
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_47535082
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:22 schreef TheArowana het volgende:

[..]

Ik heb dat douchen op festivals ook nooit zo begrepen hoor, daar hoef je helemaal geen stinkende alto voor te zijn volgens mij. Ik vind het onhandige, oncomfortabele douches en ga er niet graag onder staan. Niet douchen is ook geenszins ongezond en een beetje stinken wel zo charmant na een festival. Daarbij heb ik helemaal geen vervelende lijflucht. Nouja, eigenlijk heb ik gewoon geen zin in de rij te staan voor de douche en nat/klam van het water terug naar de tent te sjokken. Bovendien zou ik niet weten wanneer ik moet douchen. Als je niet slaapt ben je toch op het festivalterrein? Alsof ik daar wat van zou willen missen

Maar toch, die ongewassen alto's hebben heel het festivalgebeuren gemaakt tot wat het is toch? En nu komen er van die festivalpods om het van ze af te pakken
Mja, ik ben zelf na die 4 dagen ook een stinkende ongeschoren zwerver, maar als mensen er op hun paasbest bij willen lopen heb ik daar weinig problemen mee. Pluspuntje voor het uitzicht.
  donderdag 22 maart 2007 @ 10:55:48 #180
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_47540583
Maar die meisjes waar ik het over heb, zijn dus die figuren die dan bij hun favoriete bandje even naar de railing denken te kunnen lopen. Daar dan met veel moeite aangekomen, blijven ze er even hangen. Vervolgens komt Metallica, Rammstein etc. op en moeten ze een voor een weggedragen worden. "wat een lomperds !" tja, die weten gewoon niet waar ze aan beginnen.
A lapse of perception
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:03:29 #181
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47540812
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 10:55 schreef StunningCunt het volgende:
Maar die meisjes waar ik het over heb, zijn dus die figuren die dan bij hun favoriete bandje even naar de railing denken te kunnen lopen. Daar dan met veel moeite aangekomen, blijven ze er even hangen. Vervolgens komt Metallica, Rammstein etc. op en moeten ze een voor een weggedragen worden. "wat een lomperds !" tja, die weten gewoon niet waar ze aan beginnen.
Dit heb ik ook al vaak meegemaakt. Vooral jonge kids die nietsvermoedend helemaal vooraan gaan staan en geen idee hebben op wat komen gaat..Meestal spreek ik ze wel ff aan als ze weten hoe en wat maar 9 van de 10 keer denken ze dat ze daar rustig naar de muziek kunnen luisteren.. Geef de tip dat ze beter een behoorlijk stuk naar achteren moeten lopen willen ze er zonder kleerscheuren vanaf komen.

Een keer gehad dat het voor 2 meisjes te laat was en ze wisten niet wat er gebeurde, paniek alom. Beste kun je zulke mensen dan optillen zodat ze gaan crowdsurfen en worden dan door de security achter de hekken getrokken..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:07:04 #182
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_47540916
Ja voorraan kan het idd erg ruig worden. Vorig jaar bij Metallica op RaR was het niet normaal. iedereen werd een half uur voor het optreden al fijngeperst tegen de hekken aan. Toen het eenmaal begon en iedereen begon te springen werden er echt veel afgevoerd en kwam een speciale eenheid om het allemaal een beetje mee te begeleiden. Heel onze groep was versplinterd geraakt maar het was wel een super optreden!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:18 #183
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_47544970
quote:
Heb persoonlijk meer een hekel aan die kleine 15 jarige meisjes die, wanneer jij je uiterste best hebt gedaan rechtmatig een goed plekje te zoeken, in je rug komen staan porren en zich met hun ellebogen naar voren werken. Daar ga ik steevast gewoon zo hard mogelijk bij op de tenen staan en tegenaan springen

Nu lijk ik een klootzak, maar kleine meisjes die niet staan te duwen laat ik meestal uit eigen beweging voor, zó
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47548380
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Precies!
Ik vindt het altijd wel geinig om dat soort mensen bezig te zien met klooien
pi_47550013
Dat ze maar weer eens wat nieuwe namen naar buiten slingeren!

Zojuist trouwens bevestiging van betaling ontvangen!
pi_47641801
Vanmorgen er over wakker gebeld en ik ga er ook naar toe! .
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 maart 2007 @ 16:09:38 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_47642106
Ik hoopt toch nog wel even een accreditatie te ontvangen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 26 maart 2007 @ 15:55:34 #188
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47675369
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:
Vanmorgen er over wakker gebeld en ik ga er ook naar toe! .
en bevlek vier dagen lang alle onbevlekte belgische bonbons en zo nu en dan een hollandse tompoes..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_47676521
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef denka het volgende:

[..]

en bevlek vier dagen lang alle onbevlekte belgische bonbons en zo nu en dan een hollandse tompoes..
Nee man, naar Werchter ga ik om in een stronken roes in het gras te liggen met het zonnetje op m'n smoel terwijl ik geniet van m'n favo muziek, niet om te neuken .
  maandag 26 maart 2007 @ 16:27:56 #190
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47676765
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee man, naar Werchter ga ik om in een stronken roes in het gras te liggen met het zonnetje op m'n smoel terwijl ik geniet van m'n favo muziek, niet om te neuken .
Ik hoor een diepe zucht bij het vrouwelijk schoon..

Maar indeed een tof festival met een retegoed programma dit jaar. Helaas doe ik al andere festivals aan en zit werchter er dit jaar niet in
pi_47677748
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:27 schreef denka het volgende:
Maar indeed een tof festival met een retegoed programma dit jaar. Helaas doe ik al andere festivals aan en zit werchter er dit jaar niet in
Dude, je maakt me niet wijs dat er festivals zijn met een betere line up dan Werchter .
  maandag 26 maart 2007 @ 20:48:36 #192
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47686738
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dude, je maakt me niet wijs dat er festivals zijn met een betere line up dan Werchter .
Maar dat maak ik wel mezelf wijs..

Nee, keuzes zijn al gemaakt en als het studentenleven niet zo hard was dan zat Werchter er ook wel in

Prioriteiten....Prioriteiten...het leven is geen appeltaart..

Maargoed.., amuseer je die 4 dagen, blijf bij de les en geniet natuurlijk van de muzikale strelingen op het festival
pi_47687957
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:48 schreef denka het volgende:
Maargoed.., amuseer je die 4 dagen, blijf bij de les en geniet natuurlijk van de muzikale strelingen op het festival
Je vergeet het neuken!

Oh wait... .
  maandag 26 maart 2007 @ 21:43:35 #194
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_47689464
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je vergeet het neuken!

Oh wait... .
Mochten de onbevlekte belgische bonbons en hollandse tompoezen nog in je strakke tijdschema passen en je hebt echt niks anders te doen! dan kun je natuurlijk nog altijd de overweging maken om voor die keer wat water bij de wijn te doen..

ontopic:

Rock Werchter
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:50:36 #195
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_47718973
Heeft toevallig iemand intresse om samen te camperen met meerdere mensen van FOK? Vorig jaar hebben we zoiets geregeld bij RaR en dat was erg goed bevallen. Wij zijn namelijk maar met z'n tweeën duzzz meer gezelligheid is altijd meegenomen. Verder geen verplichtingen oid, gewoon bij elkaar staan en ff voor, na en tussen de optredens een pilsje pakken
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:07:58 #196
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_47719530
Wij zijn hier ook maar met z'n tweeen. Zou het even moeten overleggen, maar beetje in de buurt staan is wellicht altijd wel leuk. Vooral geen verplichtingen is dan belangrijk voor de meesten.
Love will be my strongest weapon
pi_47782321
Nieuwe namen:

Air
Billy Talent
Lily Allen
Enter Shikari
Amy Winehouse

donderdag 29 maart 2007 @ 10:41:36 #198
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_47782409
hoe zit het trouwens met de kaartjes ? Wanneer worden die opsgestuurd ? Geld is nl. allang afgeschreven.
A lapse of perception
pi_47782540
Die worden een paar weken voor het festival opgestuurd.
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:48:11 #200
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_47782573
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
Nieuwe namen:

[afbeelding]

Air
Billy Talent
Lily Allen
Enter Shikari
Amy Winehouse

je vergeet !!! (chk chk chk), die waren toch ook nog niet bekend? (en zijn wel heel tof )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')