Dan zie ik je hopelijk dit jaar vast wel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef Retro het volgende:
Zes uur ('s ochtends, ja) door vanuit Zeeuws-Vlaanderen. Plaatsen voor het uitkiezen!
Of Dour?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:43 schreef Retro het volgende:
In Cadzand, op vrijdagavond laatst. Afin, terug on topic. Ik hoop toch echt op nog wat minder bekende alternatieve rockbandjes. Ik ben nooit zo voor de "echt" grote namen.
Dan moet je naar pukkelpop gaan, zeg je dan. Klopt, ga ik ook
mmmm ik heb wel een bevestiging van m'n reservering maar ik heb geen mail gehad dat m'n betaling binnen is (en het geld is al een paar dagen terug afgeschreven)....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef -Sum- het volgende:
Ik heb iig mail gehad dat mn betaling is ontvangen
Dat smaken verschillen komt in deze post perfect tot uiting!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Heideroosjes!!!! Eindelijk een band die een feestje bouwt
Nu nog Flogging Molly...please.
Tijdens QOTSA ben ik in slaap gevallen op Lowlands, wat saai![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef Grumpey het volgende:
vind ze alle 3 niks.
(pas in deze post komt smaakverschil pas echt boven)
ik heb gister gestort en vandaag mail gehad ter bevestiging van de betaling.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:47 schreef Hammer06 het volgende:
[..]
mmmm ik heb wel een bevestiging van m'n reservering maar ik heb geen mail gehad dat m'n betaling binnen is (en het geld is al een paar dagen terug afgeschreven)....![]()
dan had je 3 jaar geleden niet moeten gaan..quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:56 schreef Retro het volgende:
Frank Black alsin de frontman van The Pixies? Da's wel héél okay. De rest doet me niet zo heel veel, Qotsa al gezien, Heideroosjes zijn het ook niet écht meer. En Razorlight, ik dacht dat het ROCK Werchter was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |