2 meter zijn is zoooooo tofquote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hey, maar dat lijstje is ook maar theoretisch he!![]()
Daarentegen hoef ik niet per sé overal vooraan te staan, ik kijk met m'n 2 meter toch wel over bijna iedereen heen.![]()
Volgens de site zijn de laatste 5000 combikaarten nu in de verkoop, zal eind april dus wel uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vorig jaar was het toch ook niet uitverkocht?
en die nieuwe liveshow van hemquote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef Grumpey het volgende:
admiral freebee heeft ook echt een geweldig nieuwe plaat uitgebracht, echt de beste van dit jaar tot nu toe in mijn ogen (misschien kaiser chiefs die nog in de buurt komen)
je hebt gelijk, November vorig jaar dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef XL het volgende:
[..]
en die nieuwe liveshow van hem![]()
![]()
![]()
maar de plaat is al van vorig jaar denk ik.
Geeft niks. Ik sta er toch zodra het terrein open gaatquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef tarzan1 het volgende:
ow nee he, bjork met beastie boys gelijk. had gehoopt dat beastie boys samen waren met muse...
nu word het helemaal stampes druk in marquee bij beastie boysaangezien veel mensen bjork niet eens kenne
Ja dat is idd heel jammer, ik kan muse missen als kiespijn, maar zou graag zowel bjork als wel de beastie boys gezien willen hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef tarzan1 het volgende:
ow nee he, bjork met beastie boys gelijk. had gehoopt dat beastie boys samen waren met muse...
nu word het helemaal stampes druk in marquee bij beastie boysaangezien veel mensen bjork niet eens kenne
echt gruwelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 23:18 schreef tarzan1 het volgende:
2 uur en 20 min metallicawas 2 jaar geleden ookal zo. d8 dat het gewoon gigantisch uit liep.
Jawel hoor..............Lily Allenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef ruud.nl het volgende:
En dit jaar geen foute R&B/hiphop acts ala Black-Eyed Peas, Kelis, Sean Paul, the Game en dergelijke, hulde!![]()
en wat dacht je van John Legend?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:23 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jawel hoor..............Lily Allen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |